اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جوابیه‌ای به دفتر خبرگزاری فارس اصفهان اعلام شد؛

توضیحات اداره کل فرهنگ و ارشاد اصفهان درباره روز خبرنگار و جشنواره مطبوعات

خبرگزاری فارس: روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان صبح امروز در پاسخ به گفتگوی روز گذشته استاندار اصفهان در خصوص نحوه برگزاری برنامه‌های روز خبرنگار و ششمین جشنواره مطبوعات استان اصفهان که در آبان ماه سال جاری برگزار شد، مطالبی ارائه داد.

توضیحات اداره کل فرهنگ و ارشاد اصفهان درباره روز خبرنگار و جشنواره مطبوعات
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان روز گذشته استاندار اصفهان در گفتگویی با خبرنگار فارس در اصفهان، مطالبی را در خصوص برگزاری جشنواره مطبوعات اصفهان و وضعیت فرهنگ در این استان مطرح نمود که طی آن، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان صبح امروز مطلبی را در خصوص نحوه برگزاری برنامه‌های روز خبرنگار و ششمین جشنواره مطبوعات استان اصفهان که در آبان ماه سال جاری برگزار شد، ارائه داد.
در متن این جوابیه آمده است: جلسه برنامه‌ریزی روز خبرنگار در تاریخ 30 تیرماه امسال در استانداری اصفهان با حضور معاون استاندار و مشاور رسانه‌ای وقت استاندار برگزار شد و نمایندگان مطبوعات اصفهان و نمایندگان این اداره کل نیز در جلسه حضور داشتند.
همچنین در تاریخ یکم مرداد ماه سال 90 در شورای اداری استان نیز بر برگزاری مراسم روز خبرنگار در تاریخ 17 مرداد 1390 تاکید شد.
در ادامه این جوابیه آمده است: این در حالی بود که برنامه‌هایی که در استانداری اصفهان برنامه‌ریزی شده بود، در مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان اجرا شد، اما به دلایل نامعلومی به صورت ضرب‌الاجل مشاور رسانه‌ای عزل و معاون عمرانی استاندار نیز به عنوان رئیس شورای اطلاع رسانی منصوب شد.
در تاریخ 12 شهریور امسال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از استانداری اصفهان درخواست کرد تا نماینده جدیدی معرفی کند. با این وجود برنامه‌ریزی‌ها با حضور 30 نفر از شخصیت‌های اصلی مطبوعاتی استان اصفهان صورت گرفت که همه از بزرگان مطبوعات استان هستند و برای برگزاری جشنواره مطبوعات برنامه‌ریزی شد و به طور قطع  استانداری اصفهان می‌توانست با حضور در جلسه مذکور نظرات خود را ارائه دهد.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول