اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد اسلامی تویسرکان:

خبرنگاران منویات رهبری را در دستور کار خود قرار دهند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان گفت: خبرنگاران تلاش کنند در عرصه خبر منویات مقام معظم رهبری را در دستور کار خود قرار دهند.

خبرنگاران منویات رهبری را در دستور کار خود قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، مهدی حاجی زین‌العابدینی بعد از ظهر امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران در اداره ارشاد شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و همه شهدای عرصه خبر، اظهار داشت: جایگاه رفیع جریان اطلاع‌رسانی در عصر کنونی با توجه به هجمه وسیع فرهنگی دشمن بسیار حائز اهمیت است که این امر خطیر برای آگاهسازی مردم بر عهده خبرنگاران و اصحاب رسانه است.

وی افزود: خبرنگاران در انعکاس اخبار پیشرفت و توسعه محورهای مختلف کشور در راستای تحقق چشم‌انداز افق 1400 نظام جمهوری اسلامی باید مدیریتی روشمند را سرفصل کاری خود قرار دهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان تویسرکان تأکید کرد: آگاهی‌بخشی و شفاف‌سازی رویدادهای پیشرفت ایران اسلامی توسط اصحاب رسانه در عرصه‌های گوناگون راهکاری قوی در مقابله با تحلیل‌های غلط و دروغ‌پردازی‌های دشمنان و معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلقی می‌شود.

وی اذعان داشت: خبرنگاران تلاش کنند در عرصه خبر منویات مقام معظم رهبری را در دستور کار خود قرار دهند چرا که تبعیت از ولایت سازوکارترین راهبر برای رشد و ارتقای فعالان حوزه خبر در گروه‌های رسانه‌ای است.

جاجی‌زین‌العابدینی ادامه داد: خبرنگاران شهرستان افرادی متعهد، دلسوز و فعال هستند و به نحوی که در برخی مواقع جلوتر از مسئولان در امور مربوطه در راستای وظیفه ذاتی خود حرکت و وارد عمل می‌شوند.

وی ابراز داشت: در برهه‌ای که دشمن با بهره‌مندی از هر گونه فرصتی اقدامات و حرکات سازنده دولتمردان را سیاه‌نمایی‌ می‌کند کار خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی نوعی جهاد الهی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان در پایان سخنان خود حضور خبرنگاران را در عرصه جشنواره‌های خبری لازم دانست و اظهار داشت: خبرنگاران شهرستان باید با اهتمام بیشتر در حوزه‌های متفاوت خبری با آثاری ارزشمند در جشنواره‌ها حضوری مستمر و موفق داشته باشند.

در این مراسم از خبرنگاران شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول