اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نابغه قرآنی انجام می‎شود

برگزاری مراسم روز خبرنگار در گرگان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در 12 مرداد ماه همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) در مکان تفریحی و زیبای والاگل با حضور نابغه قرآنی جهان اسلام خبر داد.

برگزاری مراسم روز خبرنگار در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان غلامرضا منتظری صبح امروز در جمع اعضای خانه مطبوعات استان اظهار داشت: از مجموعه کاروان نور دعوت شده تا برای جامعه خبری که جزو زحمتکش‎ترین اقشار جامعه محسوب می‎شوند، این برنامه جذاب و دلنشین فرهنگی انجام شود و اعتقادم این بوده که برنامه کاروان نور با اولویت جامعه خبرنگاران استان صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: امسال برنامه کاروان نور به دلیل همسویی و همراهی دستگاه‎های فرهنگی و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه و صدا وسیمای مرکز استان برگزار و پیگیری می‎شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در خصوص برنامه‎های روز خبرنگار اذعان کرد: امسال تلاش شد مراسم روز خبرنگار به جهت کمیت و کیفیت متفاوت از سال‎های گذشته برگزار شود و در یک مکان تفریحی پذیرای خبرنگاران عزیز خواهیم بود.

منتظری ادامه داد: به جهت محتوای برنامه‎ها از گروه برجسته فرهنگ و قرآن دعوت شده تا در این مراسم حضور و اجرای کامل برنامه داشته باشند و در کنار این موضوع، برنامه‎های شاد و مفرح نیز پیش‎بینی شده است.

وی استاندار گلستان را سخنران مراسم روز خبرنگار عنوان کرد و یادآور شد: یک نماینده از خانه مطبوعات، یک نماینده از انجمن صنفی و یک نماینده از جامعه خبرنگاران که ترجیحا از خبرنگاران خانم خواهد بود مطالب خود را در این مراسم مطرح خواهند کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در پایان برای جامعه خبرنگاران استان که پرچمداران دانایی و بصیرت در جامعه هستند آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول