اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد

تکریم مناسبت‌های اسطوره‌ای انقلاب به عنوان نماد آرمان‌های ملت ایران

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: مناسبت‌های اسطوره‌ای تاریخ انقلاب اسلامی باید به عنوان نماد آرمان‌ها و ارزش‌های ملت ایران مورد تکریم ویژه قرار گیرند.

تکریم مناسبت‌های اسطوره‌ای انقلاب به عنوان نماد آرمان‌های ملت ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، احمد علیرضابیگی روز چهارشنبه در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، افزود: توانایی بالایی برای تکریم این روزها باید متمرکز شود تا نتیجه آن دلگرمی مردم و امیدواری آنها به آینده انقلاب اسلامی شود.

وی با اشاره به قدرت رسانه‌ای نظام سلطه و جعل واقعیات از سوی رسانه‌های وابسته به غرب، تاکید کرد: این رسانه‌ها تلاش می‌کنند با هجمه تبلیغاتی، هیمنه کاذبی از غرب ایجاد کنند و توطئه‌های تبلیغاتی آنها فضایی را ایجاد کرده است که برای مقابله با آن باید حضور قدرتمندتری داشته باشیم.

بیگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را یکی از ظرفیت‌های انقلاب اسلامی برای مقابله با هجمه رسانه‌ای غرب دانست و افزود: نقش شورای هماهنگی در شرایط کنونی بسیار تعیین‌کننده است و این شورا باید با در اختیار گرفتن همه امکانات رسانه‌ای کشور ماموریت خطیر خود را به سرانجام برساند.

وی با اشاره به نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حوادث پس از انتخابات 88 خاطرنشان کرد: قابلیت بالای شورای هماهنگی در این برهه از تاریخ انقلاب اسلامی با خلق حماسه 9 دی به عنوان نماد بصیرت و آگاهی ملت ایران و ثبت آن در تاریخ خود را نشان داد.

استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین از زحمات رئیس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و هماهنگی و هم‌فکری اعضای این شورا قدردانی کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی هم در این دیدار گفت: این شورا در دولت‌های نهم و دهم با امکانات بیشتر و روحیه بهتری فعالیت می‌کند.

حجت‌الاسلام حسین تقی‌زاده تعداد اعضای این شورا را 25 نفر اعلام کرد و افزود: هدف اصلی از تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، سازماندهی، نظارت، مدیریت و هماهنگی در اجرای مراسم رسمی و عمومی در جمهوری اسلامی و فراهم‌سازی زمینه‌های هماهنگی و حضور جمعی سازمان‌ها و نهادهای مختلف در این آیین‌ها بوده است.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول