اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

حزب‌الله خط مقدم دفاع از انقلاب برابر اسرائیل است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: امروز حزب‌الله لبنان در خط مقدم و سنگر نخست دفاع از انقلاب اسلامی در برابر اسرائیل است.

حزب‌الله خط مقدم دفاع از انقلاب برابر اسرائیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اظهار کرد: در حال حاضر حزب‌الله لبنان برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی با وجود همه توطئه‌های دشمنان در خط نخست قرار دارد.

وی با بیان اینکه 22 مرداد سال 85 سالروز پیروزی قهرمانانه حزب‌الله لبنان در برابر ارتش تا بن‌دندان مسلح رژیم غاصب اسرائیل است، افزود:‌ رژیم غاصب اسرائیل در 60 سال گذشته همواره به مقابله با مردم فلسطین پرداخته و کشورهای عربی نتوانسته‌اند در برابر زورگویی‌های این رژیم غاصب کاری انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به جنگ‌های متعدد کشورهای مختلف با رژیم اشغالگر قدس خاطرنشان کرد: به دلیل حمایت‌های آمریکا و برتری نظامی اسرائیل و متحدنبودن کشورهای اسلامی این رژیم همواره در منطقه خودنمایی کرده است.

وی بابیان اینکه رژیم اشغالگر قدس همواره از حمایت‌های بی‌چون و چرای آمریکا سود برده است، افزود: اعمال وحشیگرانه رژیم اشغالگر قدس با پیروزی انقلاب اسلامی کاهش یافته است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به هدف اسرائیل از حمله به لبنان یادآور شد:‌ ایجاد خاورمیانه بزرگ، انزوای ایران و نابودی عقبه استراتژیک ایران از اهداف اسرائیل برای حمله به اسرائیل بود.

وی وجود کشور سوریه و لبنان را سنگر محکمی برای نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود:‌ این دو کشور همواره محور مقاومت در منطقه هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان تکیه به نیروی ایمان، اعتقاد و قدرت الهی را موجب خنثی‌شدن توطئه رژیم اشغالگر قدس عنوان کرد و افزود: ملت‌های مظلوم منطقه با تکیه به قدرت ایمان خود در برابر دشمنان ایستادگی کرده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در حال حاضر کشور سوریه تاوان ایستادگی 60 ساله خود را در مقابل تجاوزات اسرائیل می‌دهد، خاطرنشان کرد: همفکربودن با انقلاب اسلامی ایران از دیگر دلایل توطئه‌چینی استکبار علیه سوریه است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اضافه‌شدن کشور ترکیه به جرگه رژیم اشغالگر قدس و آمریکا خاطرنشان کرد: سیاستمداران ترکیه باید اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول