اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس:

امروز یاران انقلاب در قلب واشنگتن از انقلاب دفاع می‌کنند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گفت: امروز یاران انقلاب اسلامی در قلب واشنگتن از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

امروز یاران انقلاب در قلب واشنگتن از انقلاب دفاع می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی شیرازی در پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته زنجان، اظهار کرد: در حال حاضر نقش تعیین‌کننده نظام جمهوری اسلامی در جهان بر کسی پوشیده نیست به گونه‌ای که امروز صلح و جنگ با نظام جمهوری اسلامی برای آمریکا تعیین‌کننده است.

وی با بیان اینکه امروز دیگر نیاز نیست ملت ایران خود وارد جنگ شود، افزود: امروز همه ملت‌های مظلوم در برابر زورگویان جهان ایستادگی کرده و قدرت‌های جهان را به زانو در می‌آورند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس یادآور شد: در حال حاضر و در دنیای امروز حوادثی در جهان رخ داده است که دشمنان ملت ایران از جمله استکبار و آمریکا را به وحشت انداخته است.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی تصور نمی‌کردند با شکل‌گیری انقلاب اسلامی، این انقلاب به عنوان زیربنایی تفکر بشر را عوض کند، افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی وضعیت اسلام و مسلمانان رو به گسترش بوده و گرایش مردم به اسلام افزایش یافته است.

شیرازی با اشاره به اینکه مردم دنیا با نگاهی به انقلاب اسلامی حماسه‌های جنگ 33 روزه در لبنان و جنگ 22 روزه در غزه را رقم می‌زنند، خاطرنشان کرد: گرایش به اسلام در کشورهای جهان در حال حاضر رو به افزایش است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گرایش به دین مبین اسلام را در کشورهایی همچون انگلیس، آلمان و بسیاری از کشورهای دنیا را مطلوب عنوان کرد و افزود: حرکت ملت ایران و حماسه‌های این ملت در طول 34 سال گذشته موجب چنین گرایشی به اسلام شده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران در فتنه سال 88 با حضور آگاهانه خود در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی حماسه بزرگتری را آفریدند، خاطرنشان کرد:‌ در حال حاضر دولت‌های مستکبر جهان به این امر واقفند که قدرت مقابله با قدرت ایران را ندارند.

شیرازی با اشاره به اینکه ملت‌های جهان با تأسی از ملت ایران در کشورهایی همچون لبنان، بحرین، عربستان و اروپا در برابر طاغوت به پا خواسته‌اند، افزود: از سال 89 بیداری اسلامی در جهان آغاز شده و رونق یافته است.

وی با بیان اینکه استکبار و دشمنان اسلام نمی‌خواهند جمهوری اسلامی برقرار باشد، افزود: تهدید، تحریم، تهاجم نظامی و جنگ روانی و فرهنگی نیز نتوانسته است، مقاومت ملت ایران را خدشه‌دار کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به اینکه امروز سران اسرائیل و آمریکا اعلام کرده‌اند که توانایی مقابله با ملت ایران را ندارند، خاطرنشان کرد: با شکل‌گیری بیداری اسلامی و بیداری ملت‌های جهان، ایران نیازی به قدرت نظامی برای مقابله با دشمنان را ندارد.

وی یادآور شد: دنیا در عراق، لبنان، افغانستان تجربه کرده است که آمریکا و ایادی آن همه توان دفاعی خود را برای مقابله با حرکت‌های اسلامی به کار گرفته‌اند که تاکنون نتیجه‌ای برای آنان نداشته است.

شیرازی با بیان اینکه روز به روز قدرت استکبار رو به زوال است، خاطرنشان کرد: قدرت جمهوری اسلامی هر روز در دنیا افزایش یافته و همه مردم دنیا به این امر واقفند.

وی ادامه داد: ملت ایران با وجود همه تحریم‌ها و تهدیدها روی پای خود ایستاده و در افکار جامعه جهانی به خوبی تاثیرگذار بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس با بیان اینکه استکبار با آغاز حرکت در سوریه می‌خواست جلوی بیداری اسلامی را بگیرد، افزود: برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی دشمن از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.

وی با اشاره به نزدیک‌شدن به روز قدس تصریح کرد: در سال جاری و همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ملت‌های بیدار اسلامی در کشورهای جهان روز قدس را با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول