اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گتاب:

جنگ غرب علیه ایران از روز پیروزی انقلاب کلید خورده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه گتاب در بابل گفت: جنگ غرب علیه ایران از نخستین روز پیروزی انقلاب کلید خورده است.

جنگ غرب علیه ایران از روز پیروزی انقلاب کلید خورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گتاب بابل، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در خطبه‌های نمازجمعه این شهر با اشاره به اینکه استکبار جهانی تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، مانع و سدی برای پیاده کردن نقشه‌های خود نمی‌دید، اظهار داشت: در عمل هیچ دولت یا حرکت سازمان یافته‌ای در مقابل خواسته‌های آنها مقاومت نمی‌کرد.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران تمام معادلات آنها را به هم زده و رویای دیرینه آنها برای تشکیل یک حکومت جهانی که می‌توان در حقیقت آن را"حکومت شیطان بر جهان" نامید، بر باد رفته دیدند، تصریح کرد: حکومت اسلام محوری که با احیای اصول مسلم مذهب اسلام به دنبال تشکیل حکومت مستضعفان و زمینه‌سازی برای تشکیل حکومت عدالت جهانی توسط امام عصر(عج)بود.

تقی‌پور با تاکید بر اینکه حکومت در واقع تنها دولتی بود که می‌توانست طرح‌های آنها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن نقش بر آب کند، خاطرنشان کرد: چون آنها به خوبی می‌دانستند موجی که ملت قهرمان ایران به رهبری امام راحل(ره) به راه انداخته تنها در محدوده جغرافیایی ایران باقی نخواهد ماند و به سرعت به بقیه کشورها نفوذ می‌کند و در واقع آنها وقوع بیداری اسلامی را از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیش‌بینی می‌کردند.

خطیب جمعه گتاب با بیان اینکه اگر بگوییم جنگ غرب علیه ایران از  نخستین روز پیروزی انقلاب کلید خورده و در این 33 سال حتی یک ثانیه هم وقفه نداشته است، گفت: تریبون نماز جمعه سنگری است که این توطئه‌ها و دشمنی‌ها را  به مردم تبیین می‌کند و مردم را هوشیار می‌کنند.

تقی‌پور یادآور شد: درست است بعد از تمام شدن جنگ هشت ساله دیگر تیر و بمب و خمپاره با شکل قبلی به سمت  ملت ما شلیک نمی‌شود اما، ماهیت حمله ثابت مانده و فقط شکل این تیر و تفنگ‌ها عوض شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان با رسانه‌های خود حمله‌ای به مراتب شدیدتر و ناجوانمردانه‌تر را به افکار و قلوب جوانان ما به انجام می‌رسانند، ابراز داشت: امروز بزرگ‌ترین اشتباه نیروهای حزب اللهی و اصحاب رسانه این است که تصور کنند در شرایط صلح به سر می‌بریم.

این مسئول در این زمینه ادامه داد: تهاجم سازمان یافته‌ای که در سالیان اخیر برای مسخ فرهنگ کشور ما برنامه‌ریزی شده و به نوعی یک آماده باش فرهنگی را می‌طلبد.

امام جمعه گتاب مهم‌ترین جنبه‌هایی که در آن دشمنان به طور جدی مشغول تاخت و تاز به ارزش‌های کشورمان هستند را اینترنت و شبکه‌های ماهواره برشمرد و اظهار داشت: اینترنت این روزها به سرعت وارد زندگی مردم شده و آن طوریکه مسئولان امر اعلام کرده‌اند حدود 47 درصد مردم در کشور به اینترنت دسترسی دارند.

وی خاطرنشان کرد: منکر امکانات خوب اینترنت نیستیم اما دغدغه نیروهای ارزشی این است که به جامعه و نسل جوان کشور بقبولانیم که در کنار این امکانات، خطرت زیادی هم وجود دارد که آنها را مورد تهدید قرار می‌دهد.

تقی‌پور با اشاره به اینکه این شبکه‌ها به دلیل وابستگی مالی به سران غرب در همه برنامه‌های خود به دنبال ادای دین به اربابان خود بوده  و برای این کار حاضرند اخبار دروغ و تحلیل‌های گمراه کننده را پخش کنند تا به هر نحو ممکن در اراده مردم قهرمان ایران خلل ایجاد کنند، افزود: شبکه‌های ماهواره‌ای به عنوان طاغوت‌های رسانه‌ای در جهان با به کار گرفتن جذابیت‌های کاذب و با سوء‌استفاده از احساسات دوره جوانی، به مرور فرهنگ بی‌بنیاد غرب را مثل یک ویروس به جان و روح جوانان ما بیندازند.

وی در پایان گفت: آنچه که می‌تواند جوانان و نوجوانان را در برابر این ویروس‌های تهدید کننده، واکسینه کند، تمسک خانواده‌ها به مفاهیم قرآنی و مذهبی و دستورات ائمه معصومین در باب پرورش فرزندان است و اگر خانواده مسلمان به این سپر دفاعی مجهز شود، دیگر هیچ تهدیدی نمی‌تواند فرهنگ کشور ما را تهدید کند.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول