اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان دشتستان:

انقلاب اسلامی ایران همیشه سربلند از همه مشکلات بیرون آمده‌ است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان دشتستان گفت: ‌انقلاب اسلامی ایران در طول 33 سال گذشته ‌به یاری خداوند همیشه سربلند از همه مشکلات بیرون آمده‌ است.

انقلاب اسلامی ایران همیشه سربلند از همه مشکلات بیرون آمده‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان بعد از ظهر امروز مراسم یادواره شهدا پایگاه مقاومت بسیج نورالزهرا(س) برازجان با حضور بسیجیان، پاسداران و یادگاران 8 سال دفاع مقدس و خانواده شهدا در برازجان برگزار شد.

فرمانده سپاه شهرستان دشتستان در این مراسم معنوی با اشاره به ماه رمضان اظهار داشت: ماه رمضان ماه خوبی‌ها و برکات است و باید بهره معنوی و لازم را از این ایام ببریم.

احمد عالی گفت: شهدای ما با نثار خون خود به این ندای امام حسین(ع) که فرمود: زندگی با ستمکاران و ظالمان چیزی جز مرگ تدریجی نیست و به راستی من مرگ در راه خدا را جز سعادت نمی‌دانم و زندگی با ستمکاران چیزی به غیر از خواری و ذلت نیست، لبیک گفتند.

وی خاطر نشان ساخت: هر موقع انقلاب در طول این سی سال، به‌ویژه در دهه اول بعد از جنگ، دچار مشکلات سیاسی و اجتماعی می‌شد؛ عده‌ای با همراهی از دشمنان داخلی و خارجی مشکلاتی را برای انقلاب ایجاد می‌کردند که به یاری خداوند همیشه سربلند از همه مشکلات بیرون آمده‌ایم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان نیز با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نشأت گرفته از عاشورا است تصریح کرد: در جنگ تحمیلی ما از 27 کشور اسیر گرفتیم و این نشان می‌دهد که تمام جهان در مقابل ما صف‌آرایی کرده بودند.

حجت‌الاسلام سیدعلی‌پناه محمودی‌نیا بیان کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان ما تنها باایمان و اراده خود توانستند بر دشمن تا دندان مسلح پیروز شوند.

وی اذعان داشت: تجلیل از مقام و منزلت شهدا امری لازم است و همه مردم و مسئولان باید در این راستا اهتمام ورزند.

در پایان مراسم از خانواده شهدا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول