اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب کانون‌ها و گروه‌های فرهنگی صورت گرفت

ساماندهی بیش از 200 نفر از فعالان فرهنگی در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا گفت: بیش از 200 نفر از فعالان فرهنگی و هنری در این شهرستان تا‌کنون در قالب کانون‌ها و گروه‌های فرهنگی ساماندهی شده‌اند.

ساماندهی بیش از 200 نفر از فعالان فرهنگی در بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، علی زارعی شامگاه سه‌شنبه در جلسه توسعه فرهنگی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه تا‌کنون بیش از 200 نفر از اهالی فرهنگ و هنر در قالب گروه‌ها و کانون‌های فرهنگی و هنری در بخش‌های چهارگانه این شهرستان ساماندهی شده‌اند، اظهار کرد: تعداد قابل توجهی از متولیان فرهنگی در این شهرستان در حال حاضر به دلیل توجه نکردن کافی و حمایت‌های مسئولان در شرایط کم‌کاری و عدم فعالیت به سر می‌برند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره بیانات و رهنمود‌های ناب و ارزشمندی را در عرصه فرهنگ و هنر اسلامی ایراد فرموده‌اند، افزود: مسئولان، دست‌اندرکاران و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز باید با سرلوحه قرار دادن فرامین و رهنمود‌های جاودانه، ارزشمند و دلسوزانه رهبر معظم انقلاب در راستای تحقق سفارشات ایشان حرکت کرده و از کوچک‌ترین کوششی فرو‌گذاری نکنند.

وی با بیان اینکه اقتدار فرهنگی در هر جامعه‌ای برای آن ملت موجب غرور و اشتیاق به فعالیت می‌شود، اظهار کرد: عرصه فرهنگی یکی از بخش‌های حساس بوده که در بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا‌کنون همواره مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته و آسیب‌شناسی شده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا با اشاره به ناکار‌آمدی برخی مسئولان در ارائه راهکار‌های مناسب توسعه فرهنگی در جامعه عنوان کرد: وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی اجرای برنامه‌ها و راهکار‌های فرهنگی باید با تمام قوا در راستای تعمیق جوانان با فرهنگ و هنر متعالی اسلامی حرکت کرده و جوانان را به سوی این امور سوق دهد.

زارعی هدف از پیاده‌سازی طرح‌های مختلف فرهنگی در حوزه آموزش و پرروش و دانشگاه‌ها را پایبند‌تر کردن جوانان و دانشجویان با برنامه‌های دینی و احکام شرعی عنوان کرد و افزود: در این زمینه با همت مسئولان تا‌کنون اقدا‌مات ویژه‌ای در مدارس و مجتمع‌های آموزشی شهرستان بویین زهرا صورت گرفته که قابل تقدیر و سپاسگزاری است.

وی در خاتمه اضافه کرد: باید همچنان با نیرو و توان مضاعف در راستای اشاعه فرهنگ اسلامی در نظام اسلامی جهاد و کوشش کنیم.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول