اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌گام با هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد ـ 26

میرشکار: 4 هزار نیروی متخصص در شبکه فرهنگی کمیته امداد فعالیت می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی گفت: 4 هزار نفر نیروی متخصص و متعهد در شبکه فرهنگی کمیته امداد فعالیت می‌کنند.

میرشکار: 4 هزار نیروی متخصص در شبکه فرهنگی کمیته امداد فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد اکبر میرشکار در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی در هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌ها در مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) که زیربنای سایر فعالیت‌ها نیز است، اقدامات فرهنگی است که با عنوان شبکه امداد فرهنگی از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) دنبال می‌شود و تاکنون نیز نتایج شگرفی داشته است.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) یادآور شد: تمام فعالیت‌های این شبکه، نظام‌مند است و مطابق با منویات مقام معظم رهبری است و از سوی دیگر، عمده این فعالیت‌ها برای خانواده‌ها پیش‌بینی شده است و خانواده‌ها نیز تاکنون استقبال بسیار خوبی از آن داشته‌اند.

میرشکار بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف این برنامه‌های فرهنگی، توزیع عادلانه خدمات فرهنگی به خانواده‌ها است و در سه زمینه اصلی این برنامه‌ها را به خانواده‌ها ارائه می‌کنیم.

وی عنوان کرد: ارائه خدمات تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان، شناسایی نخبگان و ارائه خدمات تربیتی و پرورشی، سه محور اصلی برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد برای خانواده‌ها است.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) یادآور شد: 60 هزار دانش‌آموز و 110 هزار دانشجو در طی سال، از خدمات آموزشی کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره‌مند می‌شوند و خروجی این امر تاکنون، فارغ‌التحصیلی بیش از 300 هزار نفر بوده است.

میرشکار ادامه داد: هم‌چنین یک ‌هزار و 400 نخبه از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) شناسایی شده‌اند و تعداد زیادی از آنها عضو بنیاد نخبگان نیز هستند.

وی با اشاره به فعالیت‌های مشاوره‌ای کمیته امداد عنوان کرد: در زمینه خدمات آموزشی و مشاوره‌ای، سالانه نزدیک به 400 هزار نفر از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) برخوردار می‌شوند و 570 هزار نفر هم زیر پوشش مشاوره‌های فردی و گروهی قرار می‌گیرند.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اردوهای سال 90 گفت: در سال 90، 50 هزار نفر در اردوهای دانش‌آموزی شرکت کردند و در حال طراحی اردو، برای سالمندان نیز هستیم تا با کمک خیّران، کسانی را که تاکنون موفق به زیارت حرم امام رضا (ع) نشده‌اند، به این آرزوی خود برسانیم.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول