اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست امور دینی و بقاع متبرکه همدان:

آموزش خدام و هیئت امنا زمینه‌ساز تعمیق فرهنگ دینی است

خبرگزاری فارس: سرپرست امور دینی و بقاع متبرکه استان همدان آموزش خدام و هیئت امنای بقاع متبرکه را زمینه‌ساز تعمیق فرهنگ دینی و اعتقادات شیعی در جامعه دانست.

آموزش خدام و هیئت امنا زمینه‌ساز تعمیق فرهنگ دینی است

رحمت‌الله نعمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از اعزام 20 نفر از هیئت امنا و خدام بقاع متبرکه استان همدان به دوره آموزشی هیئت امنا و خدام بقاع متبرکه کشور خبر داد.

به گفته وی، دوره آموزشی خدام و هیئت‌ امنای بقاع متبرکه از تاریخ چهارم تا نهم شهریورماه در مرکز آموزشی فدک در مشهد برپا می‌شود.

سرپرست امور دینی و بقاع متبرکه استان همدان گفت: با توجه به تحقق امر تبدیل بقاع و اماکن متبرکه به قطب‌های فرهنگی، امور بقاع و اماکن متبرکه نیز نیازمند مدیریتی آگاه، معتقد، توانمند و کوشا در قالب هیئت امنا و خدام است.

وی با بیان اینکه حضور خدام و هیئت امنای استان در دوره‌های آموزشی زمینه‌ساز رشد و تعمیق اعتقادات و فرهنگ دینی آحاد مردم جامعه است، عنوان کرد: این مهم ایجاد بسترهای مناسب در زمینه خدمت‌رسانی مطلوب در بقاع و حضور بیشتر مردم در بقاع متبرکه را نیز در پی دارد.

نعمتی توسعه و تحقیق در حوزه شغلی فراگیران، آشنایی با نیازهای بقاع متبرکه و حل مسائل و مشکلات موجود به روش‌های مطلوب را از جمله اهداف برگزاری این دوره آموزشی بیان کرد.

وی با اشاره به محتوای آموزشی دوره هیئت امنای کشور در شهر مشهد، آشنایی با وظایف، آشنایی با طرح جامع عمرانی، آشنایی با برنامه‌های فرهنگی، آشنایی با مدیریت‌های مالی در بقاع متبرکه و نیز آشنایی با مدیریت منابع انسانی و تجهیزات را از جمله آن برشمرد.

سرپرست امور دینی و بقاع متبرکه استان همدان در پایان سخنان خود عنوان کرد: آشنایی با وظایف شغلی خدام، آشنایی با قوانین کار، آشنایی با اقدامات حفاظتی و ایمنی و نیز آشنایی با بهداشت محیط بقاع از جمله موارد آموزشی برای خدام شرکت‌کننده در این دوره آموزشی است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول