اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی استان اصفهان:

دولت در نحوه پرداخت مطالبات بازنشستگان فرهنگی تجدید نظر کند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان با بیان اینکه مقرر شده طلب فرهنگیان بازنشسته در قالب سهام پرداخت شود، گفت: دولت باید نسبت به این نحوه پرداخت تجدید‌ نظر کند.

دولت در نحوه پرداخت مطالبات بازنشستگان فرهنگی تجدید نظر کند

مجید روستایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: امروز وضعیت بازنشستگان به صورتی است که برای برطرف کردن مشکلات روز‌مره خود با مشکلات بسیاری مواجه می‌شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر بازنشستگان الگو و آینه شاغلان موجود در سطح جامعه هستند و مسئولان باید با ارائه تسهیلات مناسب به بازنشستگان حمایت‌های خود را نسبت به این افراد انجام بدهند.

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان با تاکید بر اینکه وضعیت فعلی بازنشستگان باید ساماندهی شود، ادامه داد: از پنج سال گذشته تاکنون بیش از 800 هزار فرهنگی بازنشسته در سطح کشور منتظر اجرای تعهدات دولت هستند.

روستایی تاکید کرد: این قشر از جامعه باید از حداقل امکانات و رفاه برخوردار شوند و این افراد نباید برای تأمین مایحتاج زندگی خود و برپایی سفره‌ای آبرومند محتاج کسی باشند.

وی با بیان اینکه بدهی دولت از پنج سال گذشته تاکنون پرداخت نشده است، افزود: در حال حاضر دولت اعلام کرده است که طلب فرهنگیان بازنشسته را در قالب سهام به این افراد واگذار می‌کند.

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان، گفت: دولت و دیوان عدالت اداری باید نسبت به نحوه پرداخت طلب فرهنگیان بازنشسته از سوی دولت تجدید ‌نظر کنند، پرداخت بدهی دولت به فرهنگیان بازنشسته پس از گذشت پنج سال به صورت سهام برخلاف انصاف و عدالت است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول