اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

ارائه خدمات الکترونیک نیازمند فرهنگ‌سازی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: ارائه خدمات الکترونیک در جامعه نیازمند فرهنگ‌سازی است.

ارائه خدمات الکترونیک نیازمند فرهنگ‌سازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی دشتکی ظهر امروز در جلسه ستاد الکترونیک استان زنجان اظهار کرد: قبل از انجام خدمات الکترونیک باید فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی لازم در این زمینه صورت گیرد.

وی با مثبت ارزیابی‌کردن خدمات الکترونیک ارائه شده در سطح استان افزود: با وجود ایجاد امکانات و خدمات الکترونیک در برخی از بخش‌ها در استان بازهم شاهد مراجعه حضوری مردم هستیم که این امر نشان از این است که فرهنگ‌سازی لازم در این بحث انجام نشده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر در بخش زیرساخت‌ها در زمینه الکترونیکی‌شدن خدمات مشکل وجود دارد، اضافه کرد: باید اقدامات و فرهنگ‌سازی لازم در این زمینه انجام شود.

وی همچنین با اشاره به هزینه‌های موجود در بحث ارائه خدمات الکترونیک افزود: این امر نیز یکی از موضوعاتی است که موجب استقبال نکردن مردم از خدمات الکترونیک می‌شود.

همچنین در ادامه این جلسه مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل ورزش و جوانان در بحث اراده خدمات الکترونیک افزود: در بحث ورزش 350 پیشخوان وجود دارد که هر کدام از پیشخوان‌ها اقدام به ارائه 10 خدمت می‌کنند.

ایرج رحمانی با اشاره به اینکه ارائه خدمات از سوی این پیشخوان‌ها با فعالیت 3 هزار نیرو صورت می‌گیرد، افزود: این پیشخوان‌ها بدون اتکا به دولت و به صورت مستقل خدمات خود را ارائه می‌دهند.

لازم به ذکر است، در ادامه این ستاد گزارشی از اقدامات الکترونیک انجام شده در شهر سلطانیه ارائه شد.

در این جلسه گزارشی از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش، توزیع برق، پست و اداره کل امور مالیاتی در شهر سلطانیه ارائه شد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول