اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل اوقاف خوزستان:

روز قدس ملت‌های آزاده جهان را بیدار کرد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: روز قدس باعث بیداری ملت‌های آزاده در مقابل استکبار جهانی شده است.

روز قدس ملت‌های آزاده جهان را بیدار کرد

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی میرمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: روز قدس حرکتی در افزایش بصیرت ملت‌های آزاده جهان داشته است و باید همیشه این روز گرامی داشته شود.

وی با اشاره به اینکه ملت‌های جهان در شرایط کنونی دچار مشکلات زیادی شده‌اند، تأأکید کرد: ملت ایران در شرایط کنونی اصلی‌ترین پایگاه اسلام در جهان محسوب می‌شود و باید در این کشور روز قدس به بهترین وجه ممکن گرامی داشته شود.

وی افزود: امسال به علت اتفاقاتی که در منطقه در حال رخ دادن است راهپیمایی روز جهانی قدس از جایگاه مهم‌تری نسبت به سال‌های قبل برخوردار است و ملت ایران بی‌شک این اهمیت را درک می‌کنند.

میرمحمدی تأکید کرد: اتفاقات و بیداری اسلامی و همچنین توطئه‌های کشورهای غربی و عربی علیه ملت آزاده سوریه از عواملی است که امسال نگاه خاصی به حضور حماسی ملت ایران در این راهپیمایی را تشکیل می‌دهد.

وی افزود: با گذشت بیش از سه دهه از این نام‌گذاری تاریخی توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، این راهپیمایی در سراسر ایران هر سال با شکوه بیشتری برگزار می‌شود و باعث ایجاد موج بیداری در تمامی ملت‌های مظلوم دنیا شده است.

این مقام مسئول تأکید کرد: بصیرت بسیار زیاد امام خمینی (ره) در نام‌گذاری این روز نشان دهنده دور اندیشی وی در مبارزه با استکبار جهانی و به ویژه اسرائیل دارد.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس می‌تواند در کاهش فشارها بر ملت‌های مسلمان تأثیر مستقیم داشته باشد.

وی عنوان کرد: روز قدس فقط به مسلمانان خلاصه نمی‌شود، بلکه تمام مردم آزاده دنیا این روز را ارج نهاده و به حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پا می‌خیزند. دوره زورگویی و تجاوز به پایان رسیده و پیام روز قدس نیز ارسال این پیام به حکومت‌های استبدادی جهان است که مردم دنیا به دنبال صلح و آرامش هستند و حکومت‌های استبدادی جایی در جهان ندارند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول