اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه جامع گلستان:

لبیک دانشجویان بصیر به ندای ولایت در روز قدس متجلی می‎شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه جامع گلستان گفت: روز قدس امسال متفاوت‌تر از سال‎های گذشته برگزار خواهد شد و لبیک دانشجویان بصیر به ندای ولایت در روز قدس متجلی می‎شود.

لبیک دانشجویان بصیر به ندای ولایت در روز قدس متجلی می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عباس قربانی صبح امروز در جمع دانشجویان گرگان با بیان اینکه روز قدس روز اسلام است اظهار داشت: در شرایطی که استکبار جهانی و شیطان بزرگ تمام توان خود را برای شکست جبهه مقاومت، بسیج کرده و از سویی دیگر ملت‌های مسلمان نیز بیدارتر شده‎اند می‎طلبد تا روز قدس امسال را متفاوت‎تر از سال‎های گذشته برگزار کنیم.

وی تاکید کرد: همه اقشار جامعه به ویژه دانشگاهیان بصیر که در واقع چشم بیدار ملت هستند باید در روز قدس با فریادی رساتر و انسجامی بیشتر در صحنه حاضر شوند.

رئیس دانشگاه جامع گلستان خاطر نشان کرد: همان طوری که جبهه استکبار طرح‎های بزرگ امنیتی و سیاسی خود را در قالب پروژه‎های بزرگ به دانشگاه‎های مهم خود می‎دهد و در واقع تئوری‎پردازان کاخ سفید و پنتاگون استادان و محققان آن کشور محسوب می‎شوند، در جبهه حق نیز بر دانشگاهیان تکلیف است تا حضور بصیرانه‎تری از خود نشان دهند.

قربانی به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع اساتید دانشگاه در روز 23 ماه مبارک رمضان اشاره کرد و بیان داشت: جهان امروز در حال تحول است و کشور جمهوری اسلامی ایران با انقلابی که داشته به عنوان کشوری تماشاچی نیست بلکه در حال ایفای نقش است.

وی اضافه کرد: دانشگاه مکلف است در شرایط تغییر و تحول جهان، حضور مؤثر و با مسئولیت بیشتری در این عرصه ورود کند هر چند که دانشگاهیان نیازی به توصیه و نصیحت ندارند و همچون سربازانی آگاه و فداکار در برنامه‎های روز قدس، شرکت پرشور خواهند داشت.

رئیس دانشگاه جامع گلستان تاکید کرد: در فضای کنونی لازم است نشست‎های علمی، بیانیه‎ها و هر آنچه که دانشگاه می‎تواند به خوبی ایفای نقش داشته باشد به منصه ظهور برساند.

قربانی یادآور شد: دانشگاه جامع گلستان در چند ماه گذشته با همکاری استانداری اقدام به همایشی در سطح گرگان با حضور نماینده رئیس جمهور در امور فلسطین و نیز نماینده حماس در ایران کرد که امید است بتوانیم بیش از پیش در عرصه دفاع از ملت سرافراز فلسطین فعالیت کنیم.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول