اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی:

روز قدس روز فریاد کشیدن بر سر ستمکاران تاریخ است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی گفت: روز جهانی قدس یادآور مظلومیت ملت ستمدیده فلسطین و روز فریاد کشیدن بر سر استکبار جهانی، صهیونیست جنایتکار و همه ستمکاران تاریخ است.

روز قدس روز فریاد کشیدن بر سر ستمکاران تاریخ است

نادر مقدسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: ملت مسلمان ایران پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مسئله آزادسازی فلسطین از چنگال غاصبان قدس را سرلوحه آرمان‌هایشان قرار داده و همه ساله روز قدس را به روز فریاد کشیدن بر سر ستمکاران تاریخ تبدیل کرده‌اند.

وی تصریح کرد: روز جهانی قدس، گرامیداشت سالروزی است که می‌کوشد اهمیت مسئله فلسطین را به ملت‌های اسلامی و عربی گوشزد کند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه این روز در واقع نوعی مشارکت فعالانه برای تقویت و تحکیم مسئله فلسطین نزد ملت‌های اسلامی و ملت‌های صلح دوست جهان است ادامه داد: در پرتو نگاه عالمانه و حکیمانه امام خمینی(ره) پیرامون مسائل حیاتی جهان اسلام، روز قدس در تاریخ جهان به عنوان روز پاسداری از خون شهیدان راه آزادی قدس شریف و تداوم بخشیدن به راه مقدس شهدای انتفاضه ملت مظلوم فلسطین به عنوان نماد مقاومت و پایداری ثبت شده است.

مقدسی روز جهانی قدس را یاد‌آور مظلومیت ملت ستمدیده فلسطین دانست و ادامه داد: آزادیخواهان جهان به خصوص مسلمانان دنیا و مردم انقلابی ایران اسلامی باید در روز قدس حضور حماسی و به‌یادماندنی در راهپیمایی روز جهانی قدس داشته باشند.

وی گفت: روز جهانی قدس در واقع نوعی کمک معنوی به ملت فلسطین به شمار می‌رود تا راه جهاد و مبارزات خود را ادامه دهند و با هر گونه راه حل سازش‌کارانه که حقوق کامل آن‌ها را نادیده می‌گیرد مخالفت کرده و بر اصول ملی خود پایبند باشند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی تاکید کرد: وظیفه شرعی و انسانی همه مسلمانان عالم اقتضا می‌کند تا در روز بزرگ قدس، یک صدا فریاد عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی سر دهند و بار دیگر سیاست‌های سلطه‌طلبانه رژیم اشغالگر قدس و همدستان و مدافعان این رژیم دروغین و جعلی را محکوم کرده و بر حق مسلم مظلومان و آوارگان فلسطینی برای اداره و تسلط بر میهن و کشور خود پافشاری و تأکید کنند.

وی از عموم مردم مؤمن و روزه‌دار و انقلابی استان مرکزی خواست تا در مراسم راهپیمایی روز قدس حضور فعال داشته باشند و وحدت ملی خود را بار دیگر به نمایش گذاشته و انزجار خود را از غده سرطانی رژیم صهیونیستی اعلام دارند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول