اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ریگان:

روز قدس روز هشدار ملت‌ها به دولت‌های خائن است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار ریگان گفت: روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام و روز حکومت اسلامی است در روز قدس ملت‌ها باید به حکومت‌هایی که خائن هستند، هشدار دهند.

روز قدس روز هشدار ملت‌ها به دولت‌های خائن است

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، منصور حسین‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی برگزاری راهپیمایی روز قدس در این شهرستان اظهار داشت: روز قدس روزی است که باید مستضعفان در مقابل مستکبران مجهز شوند و بینی آنان را به خاک بمالند و در این روز باید سرنوشت ملت‌های مستضعف معلوم شود.

وی افزود: روز قدس روزی است که باید در سراسر کشورها بیرق جمهوری اسلامی را برافراشت و به ابرقدرت‌ها فهماند که دیگر آنها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند.

معاون فرماندار ریگان بیان داشت: روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام و روز حکومت اسلامی است در روز قدس ملت‌ها باید به حکومت‌هایی که خائن هستند، هشدار دهند.

حسین‌پور تصریح کرد: در این روز اصناف، کشاورزان، طلاب، فرهنگیان، دانش‌آموزان، دانشجویان، دهیاران، شوراهای اسلامی بخش‌ها همه و همه در شهرستان ریگان حضوری فعال در راهپیمایی دارند.

حجت‌الاسلام علی حیدری‌نسب امام جمعه ریگان نیز اظهار داشت: باید از برکات ماه مبارک رمضان استفاده بهینه را ببریم و خوشا به حال کسانی که توشه لازم را در این ماه برداشتند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: جهان در حال یک تحول عمیق و گذراست و اگر ما این واقعیات را دریابیم خیلی از مسائل حل می‌شود.

حیدری‌نسب با اشاره به تحولات منطقه بیان داشت: ایران اسلامی در این تحولات جایگاه رفیعی دارد، ما در زمینه‌های مختلف ایده داریم و اگر این باورها را داشته باشیم، مشخص می‌شود در روز قدس چه کار کنیم.

وی تصریح کرد: ساخت مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی براساس عقل و ایمان و عاطفه جایگاه ویژه‌ای دارد و ما دارای زایش اندیشه هستیم، اما دشمنان عقیم هستند.

امام جمعه ریگان افزود: اگر انگیزه‌ها و روحیه ظلم‌ستیزی در فرد فرد ما وجود نداشته باشد و در مردم این شور و تحرک را ایجاد نکنیم، حرکتی که ایجاد شده است، می‌ایستد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول