اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی نفرات برتر

پرونده پیکارهای تنیس روی میز جام رمضان قم بسته شد

خبرگزاری فارس: پرونده رقابت‌های پینگ‌پنگ قهرمانی جام رمضان استان قم با معرفی افراد برتر مسابقات رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان بسته شد.

پرونده پیکارهای تنیس روی میز جام رمضان قم بسته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم پیکارهای پینگ‌پنگ قهرمانی استان قم با عنوان جام رمضان با حضور برترین‌های این رشته در قم برگزار شد و طی آن پینگ‌‌پنگ‌بازان شرکت‌کننده در رده‌های سنی مختلف در پی کسب عناوین اول تا سوم مشترک با یکدیگر پیکار کردند.

پیکارهای پینگ‌پنگ جام رمضان آوردگاه حضور برترین‌های پینگ‌پنگ قم بود و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط هیئت پینگ‌پنگ استان قم مدعیان کسب عناوین برتر در دو مقطع سنی یعنی بزرگسالان و نونهالان- نوجوانان به رقابت پرداختند.

بعد از اینکه رقابت‌‌های پینگ‌‌پنگ جام رمضان با شرکت بیش از 60 نفر از پینگ‌پنگ‌بازان رده‌های سنی آزاد (جوانان، امید و بزرگسالان) برگزار شد و نفرات برتر معرفی شدند، مسابقات رده سنی نونهالان- نوجوانان با حضور 40 پینگ‌پنگ‌باز به انجام رسید.

رقابت‌های پینگ‌پنگ جام رمضان قهرمانی استان قم در شب‌های ماه مبارک رمضان در تنها سالن اختصاصی پینگ‌پنگ قم یعنی سالن پینگ‌پنگ شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد و در این رده سنی چهره‌هایی که عضو تیم‌های اعزامی قم به پیکارهای قهرمانی کشور و همچنین لیگ تنیس روی میز باشگاه‌های کشور بودند نیز حضور داشتند.

با توجه به شیوه برگزاری مسابقات پینگ‌پنگ جام رمضان رده‌های سنی آزاد قهرمانی استان قم، پینگ‌پنگ‌بازان شرکت‌‌کننده در این دوره از پیکارها ابتدا در چهار گروه 10 نفره رقابت‌های مرحله مقدماتی را برگزار کردند که در نهایت عنوان قهرمانی به محمدمهدی اسدی رسید.

در این رقابت‌ها عنوان نایب قهرمانی را میلاد عباسی از آن خود کرد و دو پینگ‌پنگ‌باز مدعی یعنی سیدامین منتظری و سیدحسین سیدعربی موفق به کسب مقام سوم مشترک جام رمضان قم شدند.

این در حالی است که پیش از این امید نوروزی، ابوالفضل اسدی، محمدعلی نیکوروش و مجید یابنده به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کرده بودند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول