اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت 32 ورزشکار

نماینده قم قهرمان دارت جام رمضان کشور شد

خبرگزاری فارس: نماینده اعزامی استان قم موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی پیکارهای دارت جام رمضان کشور شد.

نماینده قم قهرمان دارت جام رمضان کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دارت یکی از رشته‌های ورزشی نوپا و البته کم هزینه و دارای استعدادهای فراوان در ورزش قم است که به‌عنوان یکی از انجمن‌های زیر مجموعه هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم فعالیت می‌کند.

این رشته ورزشی به دلیل اینکه امکانات و فضای ورزشی محدودی را می‌طلبد، در استان قم بسیاری از علاقه‌مندان به ورزش را به سوی خود سوق داده و آنها نیز با فراگرفتن اصول و روش‌های نوین بازی در این رشته، موفقیت‌های خوبی در سطح کشور کسب کرده‌اند.

در سطح ملی نیز این رشته به‌عنوان انجمن زیر مجموعه فدراسیون انجمن‌های ورزشی دارای مسابقات رسمی در قالب لیگ‌های دسته برتر و دسته اول است و تعداد چشمگیری از علاقه‌مندان به دارت از استان‌های مختلف در این مسابقات حضور دارند.

از سوی دیگر در شرایطی در ماه مبارک رمضان قرار داریم که رقابت‌های ورزشی با عنوان جام رمضان در بسیاری از رشته‌های ورزشی توسط هیئت‌ها در استان‌ها و توسط فدراسیون‌ها در سطح کشوری برگزار می‌شود، بنابراین انجمن دارت فدراسیون انجمن‌های ورزشی نیز اقدام به برگزاری مسابقات دارت جام رمضان قهرمانی کشور کرد.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و ابلاغ آن به انجمن دارت هیئت‌های انجمن‌های ورزشی استان‌های مختلف کشور، مسابقات دارت جام رمضان برگزار شد و با قهرمانی محمدعلی روشن‌بین از استان قم به کار خود پایان داد.

مطابق شیوه برگزاری این رقابت‌ها از سوی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، 32 بازیکن شرکت‌کننده در این دوره در هشت گروه چهار نفره دیدارهای مرحله مقدماتی را برگزار کردند که در نهایت حسین عربی از اصفهان، محمدعلی روشن‌بین از قم، حمیدرضا مؤمنی از استان تهران و مهدی گودرزی از فارس به مرحله نیمه نهایی راه یافتند تا قهرمان از بین آنها مشخص شود.

در نهایت اینکه با برگزاری دیدارهای مرحله نهایی، محمدعلی روشن‌بین از استان قم بالاتر از دیگر رقبای خود به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست یافت و حسین اعرابی از استان اصفهان و حمیدرضا مؤمنی از استان تهران به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

دارت در کنار رشته‌هایی همچون سافت‌بال، بیس‌بال، راگبی، کریکت، طناب‌کشی و فوتبال دستی از جمله رشته‌های ورزشی زیر مجموعه هیئت انجمن‌های ورزشی به شمار می‌رود و در قم ورزشکاران بسیار مستعدی در این رشته فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول