اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش آمل خبر داد

حضور دانش‌آموزان آملی در اعتکاف رمضانیه

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌ بدنی آموزش و پرورش آمل گفت: دانش‌آموزان آملی در اعتکاف رمضانیه شرکت کردند.

حضور دانش‌آموزان آملی در اعتکاف رمضانیه

محمدجواد مدرس‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: اعتکاف موجب تعمیق باورهای دینی در نوجوانان و جوانان می‌شود.

وی با بیان اینکه اعتکاف رمضانیه دانش‌آموزان آملی آغاز شده، گفت: هدف از اعتکاف تعمیق باورهای دینی در نوجوانان و جوانان، تقویت روحیات دینی و معنوی، انس و الفت بیشتر دانش‌آموزان با مساجد و احیا و ترویج سنت اعتکاف در نسل آینده است.

این مسئول عنوان کرد: اعتکاف رمضانیه دانش‌آموزان آملی از 23 ماه مبارک رمضان شروع و تا 26 ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

مدرس‌زاده اضافه کرد: در اجرای اعتکاف دانش‌آموزی مسجد امام سجاد(ع) برای پسران و مسجد مسلم بن عقیل برای دختران در نظر گرفته شده است.

معاون پرورشی و ترییت ‌بدنی آموزش و پرورش آمل تصریح کرد: شهرستان آمل با توجه به توان علمی و معنوی شهرستان و رغبت خانواده‌ها و دانش‌آموزان و معلمان و مربیان در تحقق اهداف بلند برنامه‌های دینی و مذهبی  تمام تلاش خود را به‌کار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه گسترش فعالیت‌های دینی باعث تقویت روحیه معنوی در دانش‌آموزان می‌شود، متذکر شد: این امر موجب می‌شود دانش‌آموزان با گرایش‌های دینی و ارزشی در زندگی اجتماعی وارد شده و از گناهان و تهاجم‌های فرهنگی مصون بمانند.

این مسئول با اشاره به اینکه آموزش و پرورش نقش مهمی در توسعه رفتارهای دینی و ارزشی در نسل جوان دارد، اذعان داشت: نسلی که مزین به ارزش‌های دینی باشد کارکردی دینی نیز در جامعه خواهد داشت.

انتهای‌ پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول