اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن هاپکیدو ایران خبر داد

برگزاری مسابقات هاپکیدو جام رمضان در رشت

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن هاپکیدو ایران از برگزاری مسابقات استانی هاپکیدو جام رمضان از امروز در رشت خبر داد.

برگزاری مسابقات هاپکیدو جام رمضان در رشت

محمدرضا هاشم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه در راستای حفظ ارزش‌های جامعه برنامه‌های انجمن هاپکیدو ایران در دو بعد قهرمانی و همگانی برگزار می‌شود، اظهار داشت: برگزاری مسابقات جام رمضان از سه سال گذشته به طور مستمر پیگیری می‌شود. 

وی با بیان اینکه در طول سال همزمان با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور انجمن هاپکیدو ایران رویدادهایی را برای حفظ ارزش‌های کشور برگزار می‌کند، اضافه کرد: یکی از این برنامه‌ها انجام مسابقات جام رمضان است که هر سال در تمام استان‌ها به طور متمرکز برگزار می‌شود.

به گفته رئیس انجمن هاپکیدو ایران، مسابقات جام رمضان از روز 22 مرداد جاری و با حضور 235 نفر ورزشکاران استان در آکادمی هاپکیدو ایران و خاورمیانه برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: این مسابقات در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان از امروز برگزار می‌شود.

هاشم‌پور از برگزاری مسابقات هاپکیدو جام سه جانبه رمضان با حضور استان‌های قزوین، گیلان و تهران هفته آینده در قزوین خبر داد.

وی عنوان کرد: تعداد هفت نفر در رده سنی نونهال و هفت نفر نوجوان مسابقات جام رمضان برای حضور در رقابت‌های جام سه جانبه حضور می‌یابند و به نفرات برتر احکام قهرمانی و جوایز اهدا می‌شود.

این مسئول با اشاره به برنامه‌های دیگر انجمن هاپکیدو ایران تصریح کرد: مسابقات هاپکیدو جام دهه فجر به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران به صورت کشوری و بین‌المللی و جام سرداران شهید همه ساله در این انجمن برگزار می‌شود.

هاشم‌پور درباره انتخاب میزبان مسابقات جهانی هاپکیدو اذعان داشت: پس از نشست مجمع عمومی کنفدراسیون جهانی هاپکیدو که در شهریورماه برگزار می‌شود میزبان مسابقات جهانی هاپکیدو در سال 2012 انتخاب می‌شود.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول