اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رشت

نفرات برتر مسابقات هاپکیدو جام رمضان معرفی شدند

خبرگزاری فارس: نفرات برتر مسابقات هاپکیدو جام رمضان در رده‌های سنی کودکان، نونهالان و نوجوانان در رشت معرفی شدند.

نفرات برتر مسابقات هاپکیدو جام رمضان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مسئول هماهنگی انجمن هاپکیدو ایران عصر امروز در جریان معرفی برترین‌های رقابت‌های هاپکیدو جام رمضان با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های انجمن هاپکیدو ایران و خاورمیانه انجام مسابقات جام رمضان است، اظهار کرد: این مسابقات هر سال در تمام استان‌ها به صورت متمرکز برگزار می‌شود.

علیرضا ایزدیار، اظهار کرد: مسابقات جام رمضان از سه سال گذشته تاکنون به طور مستمر برگزار می‌شود.

وی با معرفی نفرات برتر این مسابقات در رده‌های سنی کودکان، نونهالان و نوجوانان، اضافه کرد: در رده سنی کودکان زیر 8 سال وزن 45-کیلوگرم، حسام رهبری، مانی زمان‌پور و ابوالفضل خدابخش همگی از رشت به ترتیب دارای رتبه نخست تا سوم شدند.

مسئول هماهنگی انجمن هاپکیدو ایران ادامه داد: در رده سنی کودکان 8 و 9 سال وزن 28- کیلوگرم، سید محمد موسوی، محمدرضا جلالی‌نیا، ابوالفضل حیدری همگی از رشت رتبه‌های نخست تا سوم را کسب کردند و در وزن 32- کیلوگرم، شهیاد نجفی‌پور و مجید رنجکش از رشت به مقام‌های برتر دست یافتند.

به گفته وی، در وزن 45- کیلوگرم، محمد مهدی خلیلی، علیرضا زمانی و رحمان محمدی از رشت رتبه نخست تا سوم و در وزن 50 کیلوگرم، رضا رخشا، پارسا حیدری و مجتبی جهانی رتبه‌های نخست تا سوم را به دست آوردند.

ایزدیار اضافه کرد: در رده سنی نونهالان 10 و 11 سال وزن 32- کیلوگرم نیما علی‌پور و مهبد زمان‌پور از رشت در وزن 36- کیلوگرم، علی قادر، محمد جواد دلیر و آرمین عبدزلفی از رشت در وزن 40- کیلوگرم، محمد خباز، امیرحسین سلیمی و فرساد صدر ممتاز از رشت، وزن 45- کیلوگرم، علی حق‌پرست، محمد مهدی نظری و محمدرضا دل زنده از رشت در وزن 50- کیلوگرم، اسماعیل آتش زمزم از آستانه‌اشرفیه، سید علی محمدزاده و یاشار خیرآبادی از رشت و در وزن 50 کیلوگرم، امیرحسین دلیلی، سپهر فدوی و میکائیل ابوالفضل‌زاده از رشت اول تا سوم شدند.

مسئول هماهنگی انجمن هاپکیدو ایران ابراز کرد: در رده سنی نوجوانان 12، 13 و 14 سال در وزن 45- کیلوگرم، ابوالفضل نورانی، سید تکین رفایی و علیرضا علیزاده از رشت در وزن 50- کیلوگرم، سید مصطفی ابراهیمی و صدرا مهدی‌پور از رشت در وزن 60- کیلوگرم، باربد روح، آریا قلی‌زاده و محمدحسین دانش از رشت و در وزن 70 کیلوگرم، امیر حبیبی، محمد حسین رمضانی و بهمن رحمانی همگی از رشت رتبه‌های نخست تا سوم این مسابقات را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه رقابت‌های جام رمضان روز گذشته با حضور 235 نفر ورزشکار از استان در آکادمی هاپکیدو ایران و خاورمیانه برگزار شد، خاطرنشان کرد: به نفرات برتر احکام قهرمانی و جوایز اهدا شد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول