اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان نکا:

اعتکاف رمضانیه در مازندران تداوم می‌یابد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نکا گفت: برگزاری مراسم اعتکاف در دهه سوم ماه رمضان از جمله برنامه‌های سپاه در شرق مازندران است که امیدواریم در سال‌های آینده با کیفیت و کمیت بیشتری برگزار شود.

اعتکاف رمضانیه در مازندران تداوم می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، محمدحسن احسانپور ظهر امروز در دیدار با معتکفان دانش‌آموز دختر در مسجد قمر بنی هاشم (ع) شهرستان نکا اظهار داشت: زنان و بسیجیان نقش مهمی در بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی در جامعه دارند.

 وی افزود: جامعه امروز ما اکنون بیش از هر زمان دیگری نیازمند آگاهی‌بخشی است و باید مقدمات این امر فراهم شود و این وظیفه مهم برعهده همه جامعه است و دانش‌آموزان نیز به‌عنوان نسل جدید باید اصولی‌تر از گذشته وارد شوند.

به گفته احسانپور، اسلام‌خواهی مهم‌ترین عامل و بارزترین ویژگی خیزش‌های مردمی و افزایش بصیرت و آگاهی آنان در کشورهای منطقه است و دلیل عمده نهضت‌های اسلامی در منطقه ظلمی بود که در بیش از نیم قرن در این کشورها انجام شده و حق و حقوق مردم را نادیده گرفته‌اند.

فرمانده سپاه شهرستان نکا ادامه داد: سپاه با برنامه‌ریزی مناسب در این راستا وارد شده و امیدواریم برنامه‌های بصیرت‌افزایی و طرح صالحین مشکل‌گشای بخش معرفتی و بصیرتی جامعه باشد.

این مسئول گفت: ما تاکنون بیشتر به سمت شور رفته‌ایم و در زمینه شعور اعتقادی و دینی در جامعه باید بیشتر از این کار شود تا جوانان ما مثلا علاوه بر قرائت قرآن، تدبر و تفکر و مفاهیم در آن را نیز بیاموزند.

احسانپور خاطرنشان کرد: اخلاق، ادب و معرفت از جمله موضوع‌هایی است که باید مورد توجه جوانان قرار گیرد و در این راستا باید توجه به مسائل فرهنگی و اعتقادی در راس برنامه‌ها باشد.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم اعتکاف در دهه سوم ماه رمضان از جمله برنامه‌های ممتازی بوده که برای نخستین مرتبه در نکا با حضور حدود یکصد نفر از خواهران و برادران دانش‌آموز بسیجی انجام شده که امیدواریم در سال‌های آینده با کیفیت و کمیت بیشتری برگزار شود.

فرمانده سپاه شهرستان نکا گفت: برگزاری مراسم اعتکاف در واقع بیانگر شعوری است که در جوانان و نوجوانان ما وجود دارد که باید تقویت شود.

این مسئول گفت: فشار و زور و اجبار، راهکار فرهنگی مبارزه با هجمه‌های فرهنگی دشمن نیست و بسیج و سپاه در این راستا به آرامی و با وارد کردن مردم و سپردن امور به دست آنان وارد شده است و امر به معروف و نهی از منکر در راس این برنامه‌هاست.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول