اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تالار فرهمند موحد قم

مسابقات بدمینتون جام رمضان در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بدمینتون استان قم از برگزاری مسابقات جام رمضان پسران بدمینتون‌باز قم در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

مسابقات بدمینتون جام رمضان در قم برگزار می‌شود

مجتبی ساده‌خو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: هیئت بدمینتون استان قم همچون سایر هیئت‌های ورزشی و هماهنگ با برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان قم در ایام ماه مبارک رمضان، اقدام به برگزاری مسابقات جام رمضان کرد.

وی یادآور شد: در هر دو بخش مردان و بانوان برنامه‌های متنوعی را در نظر گرفته‌ایم و این برنامه‌ها علاوه بر مسابقات آزاد و رده‌های سنی مختلف، شامل برنامه‌های فرهنگی نیز می‌شود که در طول ماه مبارک رمضان توسط این هیئت برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت بدمینتون قم ابراز داشت: مهم‌ترین برنامه ما در این ایام، آغاز برگزاری مسابقات جام رمضان بدمینتون ویژه پسران بدمینتون‌باز استان قم است که برای این منظور ثبت‌نام تیم‌های شرکت‌کننده نیز صورت گرفته است و این مسابقات در سالن فرهمند موحد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر برگزاری رقابت‌های این دوره جام رمضان بدمینتون قهرمانی استان قم، حضور در رقابت‌های بدمینتون بانوان و مردان لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور برنامه دیگر ما است که از نیمه دوم سال جاری به انجام خواهد رسید.

ساده‌خو یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در هیئت بدمینتون، مسابقات جام رمضان بدمینتون بخش پسران در تالار بدمینتون فرهمند موحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار می‌شود که قطعاً مسابقات را در کیفیتی مطلوب برگزار خواهیم کرد.

وی بیان کرد: پیکارهای بدمینتون جام رمضان از امشب با حضور چهره‌های آینده‌دار و پشتوانه‌ساز بدمینتون قم در تالار بدمینتون فرهمند موحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان به انجام خواهد رسید تا نفرات برتر مشخص شوند.

دبیر هیئت بدمینتون استان قم بیان داشت: بعد از پایان رقابت‌های بدمینتون جام رمضان قم برترین‌های این پیکارها برای حضور در رقابت‌های بدمینتون قهرمانی کشور که قرار است شهریور ماه به میزبانی قم برگزار شود، برگزیده شده و به عضویت تیم قم در خواهند آمد.

وی عنوان داشت: این رقابت در حالی با حضور نزدیک به 50 بدمینتون‌باز آینده‌دار قم برگزار می‌شود که نفرات حاضر در این مسابقات می‌دانند که برای عضویت در تیم قم باید چهره درخشانی در این رقابت‌ها به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول