اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه دوم ماه مبارک رمضان

مسابقه رمضان‌الکریم در حرم هلال بن علی(ع) برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ارشاد آران و بیدگل گفت: همزمان با دهه دوم ماه رمضان، مسابقه موضوعی رمضان‌الکریم در آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) برگزار می‌شود.

مسابقه رمضان‌الکریم در حرم هلال بن علی(ع) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، میثم نمکی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت‌کنندگان در این مسابقه بایستی به 14 پرسش چهار گزینه‌ای از متن مسابقه با موضوعات استجابت دعا، دعا و روح بندگی، سنت ابتلای مؤمنان، شأن نزول، ضرورت امتحان، توسل، ماهیت زندگی دنیا و مراحل زندگی دنیوی پاسخ دهند.

این مسئول افزود: متن و پرسشنامه این مسابقه در دفتر خدام افتخاری آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع)، مهد قرآن کریم و مؤسسه زینبیه خواهران توزیع می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه تا 27 مرداد ماه فرصت دارند تا نسبت به تکمیل و تحویل پاسخنامه‌ها به دفتر خدام افتخاری حرم هلال بن علی(ع) اقدام کنند.

به گفته وی، به برگزیدگان این مسابقه جوایز نفیسی چون کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، کارت هدیه و بسته‌های فرهنگی اهدا می‌شود.

مسابقه رمضان‌الکریم با همکاری مشترک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل، آستان حضرت محمد هلال بن علی(ع) و مؤسسه زینبیه خواهران برگزار می‌شود.

آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) در شهرستان آران و بیدگل شمالی‌ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است.

انتهای پیام/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول