اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دو رشته شات و پات

مسابقات‌ گلف جام رمضان قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت گلف استان قم گفت: رقابت‌های گلف قهرمانی استان قم به عنوان نخستین برنامه رسمی هیئت جدید گلف قم با عنوان جام رمضان برگزار می‌شود.

مسابقات‌ گلف جام رمضان قم برگزار می‌شود

سیدمحمد علویون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم عنوان کرد: پیش‌بینی ما این است که پیکارهای گلف جام رمضان استان قم با حضور قابل توجه علاقمندان پنجشنبه شب این هفته در مجموعه زمین‌های گلف بوستان غدیر قم به انجام برسد.

وی با بیان اینکه در پایان این مسابقات با حضور مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان قم و هیئت گلف از افراد برتر با در نظر گرفتن هدایایی قدردانی خواهد شد اضافه کرد: برترین‌های گلف قم که در ترکیب تیم‌های اعزامی قم به لیگ و قهرمانی کشور حضور داشتند، در این پیکارها حضور می‌یابند.

رئیس هیئت گلف استان قم بیان داشت: شرکت‌کنندگان در پیکارهای گلف قهرمانی جام رمضان قم در دو رشته شات (ضربات بلند) و پات (ضربات کوتاه) برای کسب عناوین اول تا سوم از ساعت 18 پنجشنبه بیست و ششم مرداد ماه در زمین‌های گلف بوستان تفریحی ورزشی غدیر قم با هم به رقابت می‌پردازند.

وی با پیش‌بینی حضور پر تعداد ورزشکاران فعال گلف قم در این دوره از مسابقات تصریح کرد: قطعا برگزاری این مسابقات منجر به توسعه روز‌افزون رشته ورزشی گلف می‌شود و زمینه‌ جذب نیروها و مهم‌تر از آن معرفی استعدادهای جدید به ورزش و رشته گلف را فراهم می‌کند.

علویون عنوان داشت: رشته ورزشی گلف آینده‌ بسیار درخشانی در قم دارد و قطعاً زمانی نخواهد گذشت که این رشته را به عنوان یکی از ورزش‌های افتخار‌آفرین و موفقیت‌آور در ورزش استان قم معرفی خواهیم کرد زیرا هم در بخش مردان و هم در بخش بانوان توانمندی‌‌های زیادی در بین فعالان این رشته در قم به چشم می‌خورد و فضای زیادی برای پیشرفت دارد.

رئیس هیئت گلف استان قم یادآور شد: برگزاری رقابت‌های گلف در سطح استان این حسن و خوبی را دارد که امکان استعدادیابی و شناخت چهره‌های جدید این رشته ورزشی را فراهم می‌سازد، ضمن اینکه جدال گلف‌بازان با تجربه و شناخته شده با گلف‌بازان جوان کیفیت مسابقات و تجربه ورزشکاران ما را افزایش می‌دهد.

علویون یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این هیئت را توجه به رشد و توسعه این رشته از طریق تعامل با نهاد‌های آموزشی دانست و تصریح کرد: در راستای رشد و توسعه گلف حضور در مسابقات مختلفی که بر اساس تقویم فدراسیون برگزار می‌شود را در اولویت قرار داده‌ایم.

رئیس هیئت گلف استان قم با اشاره به برگزاری مطلوب رقابت‌های سال گذشته گلف جام رمضان قم تصریح کرد: مسابقات گلف جام رمضان امسال از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و جدال گلف‌بازان شرکت‌کننده موجب کیفیت بالای رقابت‌های این دوره از مسابقات شده بود.

سید محمد علویون یک ماه قبل با کسب حداکثر آراء مجمع انتخابات هیئت گلف استان قم برای مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید این هیئت منصوب شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول