اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

رهایی قدس خیزش جهانی را می‌طلبد

خبرگزاری فارس: امام جمعه جیرفت گفت: از آنجا که استکبار جهانی از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند، رهایی قدس نیز خیزش مسلمانان عالم را می‌طلبد و کار منطقه‌ای نیست.

رهایی قدس خیزش جهانی را می‌طلبد

حجت‌الاسلام اصغر عسکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: یکی از اهداف و آرمان‌های بلند امام راحل مسئله رهایی قدس و سامان یافتن مردم مظلوم و آواره فلسطین بود تا به زادگاه اصلی و وطن خود بازگردند.

وی افزود: با ابراز تأسف این خواسته امام راحل هنوز به صورت عملی محقق نشده اما شواهدی در دست است که انشاالله این خواسته در حال اجرا شدن است.

عسکری تصریح کرد: از آنجا که استکبار جهانی از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند، رهایی قدس نیز خیزش مسلمانان عالم را می‌طلبد زیرا کار منطقه‌ای و مسئله سیاسی مربوط به یک شهر و کشور نیست.

وی خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی یک سایت اطلاعاتی و نظامی در دنیا است که در منطقه استراتژیک خاورمیانه قرار دارد و به همین دلیل مورد حمایت استکبار جهانی است.

امام جمعه جیرفت گفت: به دلیل حمایت جهان استکبار از این رژیم برای مقابله با این جریان استکباری یک خیزش جهانی لازم است.

عسکری اذعان داشت: در راستای تحقق این مهم، امام خمینی (ره) با آن دید بلندی که داشتند، روز جمعه آخر هر ماه رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند.

وی افزود: این نامگذاری بدین معنا است که این روز فقط مربوط به ایران نیست، روزی است که همه مسلمانان و آزادی‌خواهان در سراسر عالم علیه اشغال‌گری و ظلم و ستم رژیم صهیونیستی به پا خیزند تا انشاالله بتوانند این غده سرطانی را از پیکره جهان و خاورمیانه حذف کنند.

عسکری گفت: با توجه به وجود سیستم‌های اطلاع‌رسانی پیشرفته که تصویر‌برداری توسط ماهواره‌ها از سراسر عالم امکان‌پذیر است، حضور مردم در شهرها، بخش‌ها و حتی افراد سالمند و سالخورده در این آیین می‌تواند پرمعنا باشد.

وی اظهار داشت: این حضور به ویژه در منطقه گرمسیر جنوب استان کرمان که مردم در هوای گرم روزه‌دار هم هستند، بسیار با ارزش است.

عسکری افزود: همه باید در روز قدس به میدان بیایند و علیه اشغال‌گران قدس فریاد بزنند و اعتراض خود را نشان دهند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول