اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار ایلام:

کریدور دفاع مقدس ایلام از چوار تا دهلران ادامه دارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: کریدور دفاع مقدس ایلام از زمین چمن چوار آغاز و تا دشت عباس دهلران ادامه دارد.

کریدور دفاع مقدس ایلام از چوار تا دهلران ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام صحبت‌الله رحمانی ظهر امروز در جریان بازدید از شهر مرزی مهران اظهار داشت: کریدور دفاع مقدس جزو طرح‌های 12 گانه استان ایلام است که از میدان فوتبال چوار آغاز و به دشت عباس دهلران ختم می‌شود.

وی ادامه داد: استان ایلام یکی از یادمان‌های دوران دفاع مقدس است که مردم این دیار در طول هشت سال نبرد نابرابر با دشمن بعثی لحظه‌ای از ایثار و فداکاری دست برنداشته و از مرزهای ایران اسلامی با جان و دل دفاع کردند.

این مسئول اضافه کرد: استان مرزدار ایلام در مجموع 430 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق داشته و مردم این دیار در طول سال‌های گذشته به عنوان مرزدارانی متعهد از این دیار و کشور ایران اسلامی حفاظت و صیانت کرده‌اند.

رحمانی تصریح کرد: هر ساله مردم کشورمان از اقصی نقاط ایران، استان ایلام را برای بازدید و دیدار از یادمان‌های دوران دفاع مقدس برمی‌گزینند.

وی افزود: افزایش سال به سال آمار بازدید کنندگان از یادمان‌های دوران دفاع مقدس نوید بخش یک حرکت جهشی و پویا در نسل‌های جدید انقلاب اسلامی برای دیدار از یادمان‌ها و افتخارات کسب شده تاریخ این مرز و بوم است.

وی ادامه داد: نقطه صفر ایثار مرز مهران و شرهانی دهلران مهم‌ترین مناطق بازدید کاروان‌های راهیان‌نور است.

وی با اشاره به اینکه دو میلیارد ریال برای ساخت اردوگاه راهیان‌نور مهران اختصاص یافته است، ادامه داد: عملیات اجرایی این طرح شهریور ماه امسال آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول