اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

رهایی قدس از چنگال صهیونیسم آرمان همه موحدان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: رهایی قدس از چنگال صهیونیسم آرمان همه موحدان است.

رهایی قدس از چنگال صهیونیسم آرمان همه موحدان است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان ضمن تشکر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی این روز اظهار داشت: روز قدس نماد مبارزه آزادگان علیه ظالمان و ستمدیدگان است و رهایی قدس از چنگال صهیونیسم آرمان همه موحدان است.
وی افزود: در سالجاری روز قدس همزمان شده است با بیداری اسلامی در کشورها منطقه و ما شاهد به ثمر نشستن آن آرمان‌ها و اهداف بلند امام در روز قدس هستیم.
امام جمعه برازجان خاطرنشان کرد: این روز قدس نتیجه‌اش بیداری اسلامی است که با راهپیماییها و بیداری ملت ایران اسلامی به وقوع پیوست که نه تنها ایران بلکه در تمام مناطق اسلامی و دینی این آزادیخواهی و ظلم‌ستیزی و شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل فراگیر شده است.
مصلح عنوان داشت: روز قدس روز مقابله مستضعیفن با مستکبرین است که بزودی نیز شاهد اضمحلال و نابودی اسرائیل و صهیونیسم غاصب در جهان خواهیم بود.
فرماندار دشتستان نیز در خطبه‌های پیش از نماز با تقدیر از حضور مردم روزه‌دار برازجان در راهپیمایی امروز گفت: حادثه تاریخی و تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی فرصتی برای نجات محرومین و مستضعیفن سراسر جان اعم از مسلمانان و غیر مسلمانان سراسر جهان شد.
غلامحسین خسروی افزود: حرکت عظیم و خروش تاریخی روز قدس حضرت امام (ره)، مبنایی برای حرکات آزادی خواهانه در جهان شد.
وی افزود: روز قدس مسئله فلسطین را از یک مسئله کاملا ملی و عربی به یک موضوع کاملا اسلامی تبدیل کرد و همه حرکت‌ها حول محور فلسطین و روز قدس در ماه مبارک رمضان و در کشورهای اسلامی رقم خورد و این حرکت، مبنایی برای حرکت‌های اسلامی حتی در قلب آمریکا و انگلیس شد.
خسروی تصریح کرد: اتحاد اسلامی و شیعه  و سنی به مدد روز قدس شکل گرفت و حرکت‌هایی در خاورمیانه بزرگ با همراهی و اتحاد مسلمانان بوجود آمد که تمام نقشه‌های دشمنان را بر هم زد.
وی خاطر نشان کرد: امروز و بعد از 32 سال  اندیشه بالای حضرت امام(ره) در دفاع از اندیشه‌های اسلامی و الهی، وحدت مسلمین و نجات قدس شریف را تبدیل به حرکت‌های عظیمی کرده است.
در مراسم روز جهانی قدس در برازجان، پرچم‌های اسرائیل و آمریکا توسط جوانان حزب‌الله شهر برازجان به آتش کشیده شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول