اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

شیشه عمر صهیونیسم در حال شکستن است

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: شیشه عمر رژیم صهیونیستی به دست امت واحده اسلامی و حرکت منسجم آنها در آستانه شکست قرار دارد.

شیشه عمر صهیونیسم در حال شکستن است

یوسف اکبری در آستانه روز قدس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل درباره اهمیت روز قدس و ضرورت همبستگی امت اسلامی در مقابله با شیاطین و مدعیان دروغین حقوق بشر اظهار داشت:‌ ما روز قدس را به میدان مقابله و مبارزه با استکبار جهانی تبدیل می‌کنیم و به دنیا ثابت خواهیم کرد که نامگذاری این روز به تدبیر عالمانه امام راحل به شایستگی اتفاق افتاده است.

وی به اوضاع منطقه و اهمیت و حساسیت حضور مردم در روز قدس اشاره کرد و یادآور شد: دشمنان ما از چند روز و حتی ماه‌های قبل برای خنثی کردن آثار حضور مردم در راهپیمایی روز قدس رسانه‌های دروغین خود را به کار می‌اندازند تا ثابت کنند که در هیاهوی تزویر‌گونه آنها نباید دنبال حقیقت و انعکاس واقعیت‌ها بود.

فرماندار اردبیل حضور آحاد مردم را در این راهپیمایی بار دیگر دشمن‌شکن و با شکوه توصیف و تصریح کرد: در روز قدس همه امت اسلامی به ویژه مردم منطقه به پا خواهند خواست و در دفاع از مظلومیت مردم فلسطین حمایت خود را از خط مقاومت در لبنان و سوریه نشان می‌دهند و یکبار دیگر با فریاد تبری از استکبار به دنیا اعلام خواهند کرد که دوران حاکمیت جعلی رژیم صهیونیستی به پایان آمده و باید بساطش را از منطقه جمع کند.

اکبری گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در اردبیل همزمان با سراسر کشور صبح روز جمعه برگزار می‌شود و مردم مومن و روزه‌دار با سردادن شعارهای ضد استکباری که حیات آنها استکبار را به خطر می‌اندازد بر همگرایی اسلامی در رسیدن به نقطه وحدت و همدلی تاکید خواهند کرد.

رئیس شورای اداری شهرستان اردبیل بیان داشت: فریاد ایرانیان در روز جهانی قدس فریاد ننگ و عار برای آنهایی خواهد بود که سعی می‌کنند با همسویی و همراهی رژیم صهیونیستی خود را روز به روز در منجلاب فساد و تباهی قرار داده و بر دامنه سقوط خود بیفزایند.

اکبری ادامه داد: در حالی که اوضاع منطقه حکایت از فرو رفتن نظام استکباری در باتلاق واقعی است شاهد برخی تحرکات نافرجام در سوریه و کشورهای همسایه هستیم که به نظر می‌رسد این اقدامات همچون جنگ 33 روزه و 22 روزه لبنان و غزه نتیجه‌ای جز افتضاح برای استکبار و ایادی آنها به دنبال نداشته باشد.

وی در پایان سخنان خود روز مقاومت اسلامی را نیز گرامی داشت و خطاب به سران رژیم جعلی صهیونیسم گفت:‌ از شکست ننگین و حرکت نافرجام لبنان و فلسطین عبرت گرفته و بیش از این دستشانرا به کشتار ملت‌های مظلوم دنیا آغشته نکنند.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول