اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر همدان:

توسعه فرودگاه همدان رشد بخش گردشگری را در پی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: توسعه فرودگاه همدان رشد و توسعه بخش گردشگری را در پی دارد.

توسعه فرودگاه همدان رشد بخش گردشگری را در پی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، احمد حسنی‌حلم ظهر امروز در بازدید از روند اجرایی فرودگاه همدان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین خواسته‌های شهروندان همدانی داشتن یک فرودگاه مناسب و در شأن مردم استان است که در این راستا همه مسئولان و دست‌اندرکاران شهر همدان باید به صورت متحد در این زمینه تلاش کنند.

وی تصریح کرد: شورا و شهرداری همدان نیز باید هماهنگی‌های لازم را برای گسترش و توسعه مهم‌ترین راه ارتباطی شهروندان ایجاد کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر اینکه مسئولان استان به توسعه فرودگاه توجه ویژه‌ای داشته باشند، افزود: با توجه به اینکه همدان پتانسیل درخشش در صنعت گردشگری را دارد باید زمینه ارتباطی مناسبی با سایر شهرها نیز برای آن مهیا شود.

وی شاهرگ حیات استان همدان را وابسته به وجود قلب تپنده‌ای به نام فرودگاه دانست و گفت: لازمه پیشرفت و توسعه این منطقه فرودگاه است و معتقدیم که این استان به واسطه استعدادهای بالقوه و منحصر به فرد تاریخی، معدنی و اقلیمی و از طرفی به واسطه مرکزیت در بین استان‌های غرب کشور یکی از شایسته‌ترین مناطقی است که باید به ایجاد فرودگاهی واقعاً بین‌المللی در آن فکر کرد.

حسنی‌حلم یادآور شد: شهر همدان قبل از انقلاب اسلامی دارای فرودگاه بوده است اما به لحاظ کیفی و کمی مناسب نبوده و از استانداران سابق تاکنون بر تجهیز فرودگاه سعی شده است.

وی بر پیگیری مداوم برای توسعه راه‌های استان تأکید کرد و افزود: زیرساخت‌های حمل و نقل ریلی پیشرفت خوبی داشته و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک ضمن داشتن یک فرودگاه بین‌المللی مناسب شاهد پرواز هواپیماهای پهن پیکر به ویژه اعزام زائران حج به سرزمین عربستان باشیم.

شهردار همدان نیز با اشاره به دغدغه مسئولان و شهروندان همدانی مبنی بر داشتن یک فرودگاه برای توسعه راه‌های اقتصادی و گردشگری اذعان داشت: امیدواریم در کوتاه‌مدت فرودگاهی متناسب با شأن و منزلت مردم همدان راه‌اندازی شود چرا که همدان محوریت و نقطه عطف کارهای بزرگ شناخته شده است.

سید مسعود عسگریان تصریح کرد: گسترش و توسعه و محوریت قرار گرفتن فرودگاه همدان در غرب کشور تا آنجا که در توان مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان باشد برای تقویت و پشتوانه فرودگاه تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول