اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرودگاه آبادان:

بلوار ورودی فرودگاه آبادان بهسازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر فرودگاه آبادان گفت: بلوار ورودی فرودگاه بین‌المللی این شهرستان بهسازی می‌شود.

بلوار ورودی فرودگاه آبادان بهسازی می‌شود

محمدرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: عملیات بهسازی و زیباسازی بلوار ورودی فرودگاه آبادان با همکاری منطقه آزاد اروند با عزم جدی مسئولان آغاز شده است.

وی افزود: این عملیات در ادامه بهبود ساختار فیزیکی محوطه پیرامونی فرودگاه که از اردیبهشت‌ماه سال 91 آغاز شده، انجام می‌شود و با همت و تعامل مضاعف مسئولان مرتبط به‌زودی مراحل پایانی خود را اجرایی می‌کند.

مدیر فرودگاه آبادان با اشاره به اینکه فرودگاه آبادان بین‌المللی بوده و از اهمیت ویژه‌ای در استان خوزستان و کشور برخوردار است، گفت: عملیات بهسازی و زیباسازی بلوار ورودی فرودگاه شامل نوسازی و بهسازی پیاده‌روها و معابر، جدول‌کاری، ایجاد و احیا فضای سبز همچنین رنگ‌آمیزی است.

وی اضافه کرد: در خردادماه سال جاری به‌منظور بهسازی، ایجاد و احیا فضای سبز پارکینگ خودرویی و محوطه اپرون فرودگاه بیش از 6 هزار اصله نهال و افزون بر 700 جعبه گل برای توسعه و ایجاد فضای سبز فرودگاه کاشته شده است.

رضایی همچنین با اشاره به چشم‌انداز مثبت این طرح عنوان کرد: این طرح با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند و از محل اعتبارات آن سازمان آغاز شده است.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول