اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان:

برج مراقبت فرودگاه آبادان به سیستم اعلان حریق مجهز شد

خبرگزاری فارس: مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان گفت: برج مراقبت پرواز، مرکز کنترل الکترونیک و ایستگاه فرستنده این فرودگاه به سیستم اعلان حریق مجهز شد.

برج مراقبت فرودگاه آبادان به سیستم اعلان حریق مجهز شد

محمدرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی پروازهای این فرودگاه و تعالی منطقه است.

وی افزود: در همین راستا تاکنون اقدامات مطلوب و مؤثری را در دستور کار قرار داده که تجهیز برج مراقبت پرواز، مرکز کنترل الکترونیک و ایستگاه فرستنده این فرودگاه به سیستم اعلان حریق از جمله این اقدامات است.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان خاطرنشان کرد: تجهیز این سه بخش به سیستم اعلان حریق با اعتباری بالغ بر 80 میلیون ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌های کشور صورت گرفته است.

وی ادامه داد: آن طرح در ادامه برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و ناوبری شرکت فرودگاه‌ها در خصوص حفاظت از سایت‌های هوانوردی در مقابل حریق و ارتقا ضریب ایمنی انجام شده است که از همکاری و پیگیری مستمر این مجموعه کمال تشکر و قدردانی را داریم.

رضایی همچنین عنوان کرد: امیدواریم با تعامل و حمایت مضاعف مسئولان بتوان بیش از پیش در راستای تعالی بخش‌های مختلف شهرستان و رفاه حال شهروندان و ایجاد شهری در خور شأن شهروندان گام برداشت.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول