اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فرودگاه بین‌المللی تبریز خبر داد

استقرار سگ‌های موادیاب در فرودگاه تبریز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فرودگاه بین‌المللی تبریز از تشدید اقدامات کنترلی در خصوص مقابله با ترانزیت موادمخدر از طریق مرزهای هوایی در فرودگاه تبریز خبر داد.

استقرار سگ‌های موادیاب در فرودگاه تبریز

محمد زیرک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: در راستای ناامن کردن پروازهای خارجی برای قاچاقچیان موادمخدر این طرح در فرودگاه به اجرا درآمد.

وی گفت: این طرح برای ایجاد حساسیت در پرسنل در خصوص پروازهای خروجی و در راستای اجرای تدابیر سردار فرماندهی پلیس فرودگاه‌های کشور و تشدید اقدامات کنترلی در خصوص مقابله با ترانزیت موادمخدر از طریق مرزهای هوایی انجام شد.

زیرک تصریح کرد: یک اکیپ از قبل تعیین شده با هماهنگی قبلی با واحد کهف (سگ‌های موادیاب) که در استان مستقر هستند به صورت غیرمترقبه کلیه قسمت‌های بار، انبار توشه، باراندازهای خارجی، رمپ اپیرون و آلات و ادوات هندلینگ و حتی خودروهای پارک شده کارگران خدماتی در محیط عمومی را کنترل و تفتیش کند که بار روانی بسیار خوبی داشته و موردی کشف نشده است.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول