اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پارس‌آباد خبر داد

اختصاص 30 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه فرودگاه پارس‌آباد

خبرگزاری فارس: فرماندار پارس‌آباد گفت: 30 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه باند فرودگاه پار‌س‌آباد اختصاص یافته که رقم مناسبی برای عمران این پروژه بزرگ است.

اختصاص 30 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه فرودگاه پارس‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی ظهر امروز در  جلسه بررسی طرح‌های مهر ماندگار شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: با توسعه این فرودگاه پروازهای آن نیز در شهرستان پارس‌آباد افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: علاوه بر آن این فرودگاه به دستگاه‌های پیشرفته ناوبری پروازها نیز مجهز شده و قسمتی از این اعتبار برای روکش باند و استاندارد‌سازی آن هزینه خواهد شد.

فرماندار پارس‌آباد با بیان اینکه کار مطالعه توسعه باند فرودگاه به اتمام رسیده است، افزود: در صورت توافق نهایی با پیمانکار مربوطه، عملیات توسعه باند فرودگاه پارس‌آباد به‌زودی اجرایی خواهد شد.

کریمی اضافه کرد: با استاندارد سازی، اجرای طرح‌های توسعه‌ای و ارتقای ایمنی زمینی فرودگاه، نشست و برخاست هواپیماهای متوسط از جمله فوکر 100در فرودگاه مغان ممکن خواهد شد.

فرماندار پارس‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: سه پروژه عظیم نیمه تمام این شهرستان در لیست طرح مهر ماندگار دولت قرار دارد.

کریمی ادامه داد: این طرح‌ها را شامل، تصفیه خانه فاضلاب شهر پارس‌آباد، بیمارستان 120 تخت خوابی و شبکه پایاب سد خداآفرین است که با گنجانده شدن این پروژه‌ها در ردیف مجموعه طرح‌های مهر ماندگار دولت، شاهد تسریع در روند اجرایی آنها خواهیم بود.پروژه‌های یاد شده تا پایان دوره دولت دهم تکمیل و به بهره‌‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول پایاب سد خدا آفرین را از بزرگترین و مهمترین پروژه‌های در دست اجرا در سطح کشور اعلام و گفت: با افتتاح این طرح علاوه بر تبدیل افزون بر 62 هزار هکتار از اراضی دیم و مرتعی منطقه به آبی، برای هزاران نفر در این شهرستان و مناطق همجوار شغل ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول