اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان حج و زیارت همدان:

فرودگاه همدان از سال 92 پذیرای اعزام زائران به مکه است

خبرگزاری فارس: مدیر سازمان حج و زیارت استان همدان گفت: از سال 92 اعزام زائران از همدان به مکه مکرمه از فرودگاه بین‌المللی آن صورت می‌گیرد.

فرودگاه همدان از سال 92 پذیرای اعزام زائران به مکه است

حجت‌الاسلام علی اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در سال 91-90 تعداد 83 کاروان به حج عمره اعزام کردیم که پنج کاروان دانش‌آموزی و دانشجویی بوده است.

وی ادامه داد: آخرین اعزام کاروان در تاریخ 28 تیر ماه بود که با عدم تأیید ویزا از طرف سعودی‌ها روبه‌رو شد و اعزام نشد اما در حال حاضر با توجه به وضعیت منطقه زائران ایران، عمره آرامی را داشتند چرا که شلوغی و ناامنی مربوط به شرق عربستان است و به شهر‌های مکه و مدینه نمی‌رسد.

مدیر سازمان حج و زیارت استان همدان افزود: در حال حاضر نیز یک کاروان جدید به استان همدان اختصاص داده شده که دعوت‌شدگان مربوط به ثبت‌نامی‌های شهریور سال 84 هستند که 145 نفر را شامل می‌شوند.

وی در خصوص سفر به سوریه نیز خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت کنونی و ناامنی که برای زائران سوریه وجود دارد سفر زمینی نداریم و سفر به سوریه فقط از طریق هوایی صورت می‌پذیرد.

اسماعیلی در ادامه سخنانش اظهار داشت: تاکنون در سوریه برای زائران ما هیچ مشکلی پیش نیامده است.

وی یادآور شد: با اختصاص 30 میلیارد تومان اعتبار برای فرودگاه همدان پهنای باند فرودگاه برای هواپیما‌های غول‌پیکر ایجاد و اعزام به مکه از سال 92 از فرودگاه بین‌المللی همدان خواهد بود.

مدیر سازمان حج و زیارت استان همدان اذعان کرد: زائران کربلا هم بدون هیچ مشکلی در رفت و آمد هستند اما در حال حاضر به خاطر ماه مبارک رمضان ثبت‌نام از زائران کربلا قطع شده است.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه هیچ تغییری در قیمت سفر‌های سوریه و کربلا نشده است، اظهار داشت: البته قیمت سفر به مکه به خاطر هزینه‌هایی که در عربستان است اضافه شده بود.

انتاهی پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول