اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل سازمان منطقه آزاد قشم:

فرودگاه بین‌المللی قشم توسعه می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: ساخت پروژه عظیم پل خلیج فارس و توسعه فرودگاه بین‌المللی قشم مهم‌ترین برنامه‌های پیش روی سازمان منطقه آزاد است.

فرودگاه بین‌المللی قشم توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، اسفندیار حیدری‌پور پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآن کریم در قشم اظهار داشت: منبع نور هدایتگر قرآن کریم جاودانه و تمام نشدنی است و بهره‌مندی از قرآن و حرکت به سوی این منبع نورانی، تاثیرگذارترین اتفاق زندگی بشریت محسوب می‌شود.

وی افزود: پیوست فرهنگی در همه حرکت‌های سازمان منطقه آزاد قشم مشهود است و تفویض اختیارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این سازمان شرایط را برای ارائه خدمات بهتر و نهادینه کردن اقدامات فرهنگی در این جزیره هموارتر کرده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: هنر ما ایجاد زمینه‌ای برای نقش‌آفرینی مردم و بومیان و ساکنان غیر بومی قشم در مدیریت کردن فعالیت‌های کلان فرهنگی در این جزیره و محور سیاست‌های ما نیز در عرصه فرهنگ براساس وحدت بین آحاد مردم خوب این جزیره تعریف شده است.

حیدری‌پور از تاریخ و فرهنگ ساکنان جزیره قشم به عنوان گنجینه‌ای گران‌بها برای حوزه فرهنگی این منطقه نام برد و گفت: با اتکا به این مزیت مهم و یک‌دست شدن مدیریت حوزه فرهنگ در سازمان منطقه آزاد قشم، آماده ارائه همه امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی با هدف تقویت فرهنگ در این منطقه و جزیره هستیم.

وی مجاورت قشم با کشورهای حوزه خلیج فارس را یک مزیت مهم برای تبادلات فرهنگ اسلامی برشمرد و گفت: فرهنگ، آداب و رسوم، مزایا و ظرفیت‌های منحصر به فرد قشم باید در همه نمایشگاه‌های مختلف معرفی شود.

حیدری‌پوری در پایان از ساخت پروژه عظیم پل خلیج فارس، راه‌اندازی بیمارستان پیامبر اعظم (ص)، توسعه فرودگاه بین‌المللی قشم و حمایت از حوزه فرهنگ در این منطقه به عنوان مهم‌ترین برنامه‌های پیش روی سازمان منطقه آزاد تا پایان دوره دولت دهم نام برد.

نمایشگاه بزرگ قرآن کریم روز گذشته در قشم با حضور مسئولان افتتاح شد.  

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول