اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20 در مراسم تجلیل از قهرمان کشتی فرنگی المپیک:

دعای مردم ری در قهرمانی سوریان مؤثر بود

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 در مراسم تجلیل از حمید سوریان نابغه وزن 55 کیلوگرم کشتی فرنگی جهان گفت: من شاهد دعای خیر مردم شهرستان ری در شب مسابقه فینال برای سوریان بودم و خوشحالم که خداوند هم دعای آنها را مستجاب کرد.

دعای مردم ری در قهرمانی سوریان مؤثر بود

عظیم بابایی در حاشیه مراسم تجلیل از حمید سوریان دارنده مدال طلای المپیک 2012 لندن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: این برنامه شکرانه‌ قهرمانی حمید سوریان نابغه کشتی جهان است.

شهردار منطقه 20 افزود: ما همه آمده‌ایم تا خداوند را به‌خاطر قهرمانی پهلوان کشتی ری در المپیک در ماه مبارک رمضان سپاس گوییم.

وی در ادامه تأکید کرد: ما از تدارک این مراسم و شکرانه دو هدف داریم. نخست به‌خاطر کسب مدال طلا توسط حمید سوریان در المپیک و دیگر اینکه وی از همکاران ما در شهرداری است و اگر از حق نگذریم زحمات زیادی هم برای شهرداری کشیده‌ است.

بابایی تصریح کرد: قطعا برای ما این افتخار کسب شده، مهم است و برگزاری این مراسم می‌تواند برای جوانان ما موجب تشویق شود و چه بسا جوانانی تشویق به ورزش کشتی شوند.

شهردار منطقه 20 در ادامه عنوان کرد: من شاهدم که در شب مسابقه فینال مردم شهرستان ری برای این پهلوان چقدر دعا کردند و خداوند هم دعای آنها را مستجاب کرد و البته تلاش خود سوریان هم در این قهرمانی بی‌تأثیر نبود.

وی اظهار داشت: من از همه کسانی که برای حمید سوریان زحمت کشیدند و وی را پرورش دادند تا بتوانیم او را روی سکوی نخست المپیک مشاهده کنیم، تشکر می‌کنم.

شهردار منطقه 20 در پایان خاطرنشان کرد: از کسانی که برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم نظیر نیروی انتظامی، پیشکسوتان کشتی ری، سازمان صدا و سیما و بسیجیان زحمت کشیدند تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول