اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی نور خبر داد

تنها کتابخانه شهرستان نور در آستانه تخریب

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نور گفت: ممکن است در آینده نزدیک فاجعه تخریب تنها کتابخانه شهر دانشگاهی نور اتفاق افتد.

تنها کتابخانه شهرستان نور در آستانه تخریب

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، سید آقابزرگ حسینی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان نور اظهار داشت: مالک زمین کتابخانه مرکزی نور از دو سال پیش اقدام به بازپس‌گیری آن کرده و به‌تازگی حکم ویرانی این کتابخانه را گرفته است.

وی تصریح کرد: کتابخانه مرکزی شهرستان نور که زمین آن حدود 2 هزار و 200 متر مربع است، از جمله زمین‌هایی محسوب می‌شود که اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تصاحب شد و از دو سال پیش صاحب زمین، قصد بازپس‌گیری آن را دارد.

حسینی اضافه کرد: دادگاه رای صادره را به سود مالک زمین داده و حکم قلع ‌و‌ قم ملک را نیز صادر کرده است و اگر مسئولان کشوری فکری به حال این موضوع نکنند، ممکن است در آینده نزدیک فاجعه تخریب تنها کتابخانه شهر دانشگاهی نور اتفاق افتد.

وی ادامه داد: سند زمین مربوط به پیش از پیروزی انقلاب است و صاحب زمین به دریافت زمینی مشابه یا وجه معادل زمین هم رضایت می‌دهد بنابراین باید مسئولان هرچه سریع‌تر برای این موضوع اقدامی کنند.

مسئول کتابخانه‌های عمومی شهرستان نور در پایان گفت: ما مجبور شدیم از سال 1357 تاکنون اجاره ‌بهای زمین را هم پرداخت کنیم که رقمی حدود دو میلیارد ریال بود.

انتهای پیام/و30/گ1003

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول