اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلیل آباد اعلام کرد

ستاد عتبات عالیات شهرستان خلیل‌آباد فعال‌ترین ستاد در خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: فرماندار خلیل‌آباد گفت: شهرستان خلیل‌آباد در بحث کمک به حرمین شریفین در عراق از سال 86 تاکنون بالغ بر شش میلیارد ریال کمک داشته است.

ستاد عتبات عالیات شهرستان خلیل‌آباد فعال‌ترین ستاد در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، علی‌اصغر مرادزاده عصر امروز در جلسه ستاد عتبات عالیات شهرستان خلیل‌آباد اظهار کرد: کمک به عتبات عالیات به صورت مستمر ادامه دارد و کمک‌های  انجام شده از قرب بالایی نزد خدای متعال برخوردار است.

مرادزاده افزود: در سال گذشته یک‌هزار و 200 نفر از استاد کارهای کاشی‌کار و سنگ‌کار این شهرستان بین 45 تا 50 روز در حرمین شریفین مشغول به کار و خدمت‌رسانی بوده‌اند.

حجت‌الاسلام اباصلت غفاری امام جمعه خلیل‌آباد در سخنانی ضمن برشمردن فضیلت کمک به اماکن متبرکه گفت: ماه مبارک رمضان که دل‌ها مالامال از عشق به خداوند و ائمه اطهار  است، بهترین ایام کمک به بازسازی و بهسازی حرمین شریفین و حرم مطهر حضرت علی (ع) است.

امام جمعه خلیل‌آباد با اشاره به آیات و احادیث در ارتباط با اهمیت کمک به بازسازی حرمین شریفین گفت: کمک به عتبات عالیات برای حفظ شعائر دینی است.

ذبیح‌الله مجاهد دبیر ستاد عتبات عالیات شهرستان خلیل‌آباد نیز  گفت: همکاری مسئولان شهرستان، دهیاری‌ها، شورای شهر و روستاها با ستاد عتبات عالیات خوب است و امید است در این مرحله مردم روزه دار و همیشه در صحنه خلیل‌آباد همچون سنوات قبل کمک‌های شایانی را به این امر مهم الهی اختصاص دهند.

وی افزود: کمک به عتبات عالیات در طول سال ادامه دارد و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها در نظر است به صورت یکنواخت در شهر و روستاهای شهرستان خلیل‌آباد در ایام شب‌های قدر، کمک‌های مردمی به حرمین شریفین جمع‌آوری شود.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول