اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امشب

آیین ضیافت افطاری در شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: از امشب برنامه ضیافت افطاری در شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری با حضور نماینده ولی‌فقیه در این استان برگزار می‌شود.

آیین ضیافت افطاری در شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود

امام جمعه شهرکرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان قرار داریم ماهی که بهره‌مندی از آن به اندازه یک عمر ارزش دارد و غفلت از فضایل و برکات این ماه یک عمر خسارت برای انسان به بار می‎آورد.

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام به اهمیت و ارزش والای شب قدر اشاره کرد و افزود: علم به حد و اندازه فضیلت شب قدر تنها مختص خداوند بزرگ است اما هر مومنی می‌تواند به اندازه درک و توان خود از این شب پرفضیلت بهره بگیرد.

نکونام، عبودیت و بندگی را رمز بهره‌گیری از فضایل شب قدر دانست و افزود: عبودیت و بندگی خداوند متعال مقام و شأنی است که هرکس به آن دست پیدا کند می‌تواند از برکات شب قدر به اندازه لازم و کافی بهره بگیرد.

وی تصریح کرد: عبودیت و بندگی شأنی است که خداوند آن را ویژه انبیای الهی قرار داده و در قرآن کریم در خطاب به بندگان خود تاکید می‌کند که عبد باشید و لازمه بهره‌مندی از آیات الهی را برخورداری از این شأن می‌داند.

امام جمعه شهرکرد از برگزاری ضیافت افطاری در این استان خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پیش‌بینی می‎شود بیش از 15 هزار نفر در سراسر استان از این ضیافت افطاری بهره‌مند شوند.

وی، ترویج فرهنگ زیبای افطاری در سطح استان را از مهم‌ترین اهداف این ضیافت برشمرد و ادامه داد: دیدار با تاثیرگذاران فرهنگی و اجتماعی و مسئولان سراسر استان، دیدار با ولی‌نعمتان و نیازمندان استان، شنیدن مطالب و مسائل دیدارکنندگان، بیان توقعات و انتظارات نماینده ولی‌فقیه در استان برای دسترسی به اهداف و برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی در سطح استان از دیگر این اهداف است.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول