اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس:

شهرستان شدن محمدیه پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع شهرستان شدن شهر محمدیه پیگیری می‌شود.

شهرستان شدن محمدیه پیگیری می‌شود

حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی در حاشیه بازدید از روستای پلنگه در بخش طارم سفلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص کمبودهای بودجه‌ای مسئولان در احداث و تکمیل پروژه‌های عمرانی این بخش اظهار کرد: بسیاری از مشکلات استان قزوین در بخش جذب بودجه به این خاطر است که تعداد شهرستان‌‌ها و بخش‌های این استان کم است.

وی بیان کرد: با افزایش تعداد شهرستان‌ و بخش‌ در استان قزوین این امکان حاصل می‌شود تا مسئولان بودجه بیشتری برای استان قزوین جذب کنند و این مهم سبب می‌شود تا مشکلات این استان سریع‌تر بر طرف شود.

حسینی عنوان کرد: کمبودهای بودجه‌ای از مهم‌ترین مشکلات احداث طرح‌های جدید و تکمیل طرح‌های نیمه‌‌کاره در شهرها و روستاهای استان قزوین است که با افزایش شهرستان‌ها و بخش‌های این استان این مشکل حل می‌شود.

وی افزود: مسئولان استان قزوین تاکنون خدمات بسیاری را در بخش طارم سفلی قزوین انجام داده‌اند اما با وجود این خدمات همچنان مردم به امکانات بیشتر نیازمند هستند و مسئولان نیز در راستای خدمت‌رسانی به مردم با جدیت بیشتری حرکت کنند.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول