اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیاهکل:

جلوگیری از واردات محصولات کشاورزی موجب شکوفایی اقتصاد می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیاهکل گفت: اگر دولت و مجلس با عزم جدی جلوی واردات بی‌رویه محصولات کشاورزی را بگیرند این امر موجب شکوفایی اقتصاد کشور می‌شود.

جلوگیری از واردات محصولات کشاورزی موجب شکوفایی اقتصاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل، حجت‌الاسلام محمد شیدایی امروز در نماز جمعه این شهر با تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع) و گرامی‌داشت شب‌های قدر اظهار کرد: شب قدر شب تحول و دگرگونی اساسی است و در این شب وضعیت جهان و انسان رقم می‌خورد.

وی با تبریک فرارسیدن 26 مرداد سالروز ورود آزادگان پرافتخار به میهن اسلامی گفت: آزادگان با ایمان راسخ خود در برابر تمام فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند.

خطیب جمعه سیاهکل، ادامه داد: آزادگان دلاور و سرافراز با الهام از مکتب انسان‌ساز اسلام و سیره ائمه اطهار و با درس گرفتن از زندگی انقلابی و حماسه‌ساز، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر گذارند و شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کنند.

وی به روز جهانی قدس اشاره کرد و یادآور شد: امروز اجماع جهانى که علیه رژیم صهیونیستى ایجاد شده، یکى از ثمرات و نتایج راهبردى نامگذارى روز جهانى قدس به ابتکار حضرت امام (ره) است.

شیدایی، اذعان کرد: حضرت امام (ره) با نامگذارى آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز جهانى‏قدس، خط حمایت از مردم مظلوم فلسطین را به عنوان سرمایه‏اى عظیم و سرنوشت‏ساز در اختیار نسل‏هاى حق‏طلب و آزادى‏خواه جامعه بشریت قرار دادند.

وی در ادامه با انتقاد از واردات بی‌رویه چای و برنج ابراز کرد: در سال‌های اخیر برنامه‌ریزی‌های غلط و واردات بی‌رویه محصولات کشاورزی به ویژه چای موجب از بین رفتن اقتصاد خانوارهای چایکار شده است.

امام جمعه سیاهکل، متذکر شد: اگر دولت و مجلس عزم جدی کنند و جلوی واردات بی‌رویه محصولات کشاورزی را بگیرند با افزایش کیفیت چای و برنج ضمن خودکفایی، موجب رشد و شکوفایی اقتصاد کشور نیز می‌شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول