اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان اصفهان:

اصلاح الگوی کشت ضامن پایداری بخش کشاورزی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان گفت: اجرای الگوی کشت ضامن پایداری تولیدات کشاورزی در سطح کشور است.

اصلاح الگوی کشت ضامن پایداری بخش کشاورزی است

مهدی تقی‌پور امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه اجرای الگوی کشت ضامن پایداری تولیدات کشاورزی در سطح کشور است، اظهار کرد: از مهم‌ترین اهدافی که این سازمان دنبال می‌کند مهندسی‌سازی فرایند‌های تولید در بخش کشاورزی است.

وی اشاره‌ای به آیین افتتاح ساختمان جدید نظام مهندسی کشاورزی استان اصفهان کرد و افزود: در این مراسم که محسن موحدیان‌عطار (رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور) و محمدرضا نریمانی (رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان) نیز حضور داشتند بر استفاده هر چه بهتر از مهندسان فارغ‌التحصیل رشته کشاورزی برای افزایش بهره‌وری تولید بخش کشاورزی تاکید شد.

رئیس سازمان نظام مهندسی با اشاره به عضویت 11 هزار نفر کارشناس در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان، تصریح کرد: با توجه به این تعداد که 50 درصد آنها را بانوان تشکیل می‌دهند، بهترین فرصت برای نفوذ بهتر دانش به بخش کشاورزی استان مهیا شده است.

وی در مورد دوره‌های مختلف آموزشی سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان اصفهان در فصل تابستان تاکید کرد: دوره‌های آموزشی مسئولان فنی واحد‌های گلخانه‌ای و هم‌چنین دوره آموزشی مسئولان واحدهای فنی گیاه‌پزشکی استان از جمله این دوره‌ها ‌است که تنها اعضای سازمان نظام مهندسی اجازه شرکت در آن را دارند.

تقی‌پور ادامه داد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان برای نخستین بار برگزاری پیشرفته‌ترین دوره آموزش طراحی و اجرای فضای سبز را با حضور اساتید به نام این رشته اختصاصی در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول