اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی خرامه معرفی شد

خبرگزاری فارس: در مراسمی با حضور فرماندار خرامه و مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی فارس، رئیس جهاد کشاورزی خرامه معرفی شد.

رئیس جهاد کشاورزی خرامه معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری خرامه، فرماندار این شهرستان در این مراسم با بیان اینکه امروزه ما پرچمدار انقلابی هستیم که با صاحب‌نظر بودن در زمینه‌های اقتصادی و فرهنگی باید زمینه‌ساز حکومت برای ظهور حضرت مهدی (عج) باشیم، اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و انتخاب این سال به عنوان سال تولید ملی، اصلی‌ترین بحث در تولید ملی بحث کشاورزی است و برای اینکه بتوانیم یک الگوی صحیح اقتصاد اسلامی کشاورزی را به جهان بشریت ارائه دهیم باید دستورات راهبردی رهبری را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم و در زمینه تولید، فکر و هزینه کنیم.

داریوش دهقان تصریح کرد: شهرستان خرامه ظرفیت‌های خوبی در زمینه‌های مختلف از جمله باغبانی و کشاورزی دارد که لازمه باقی‌ماندن آن به عنوان یک قطب کشاورزی ارائه بسته‌های فکری و مطالعه شده است.

فرماندار خرامه گفت: مسئولیت یک نسیم الهی است و خدمت‌رسانی به مردم از توفیقات این امر مهم محسوب می‌شود و در این زمان بسیار حساس که دشمنان ما را محاصره کرده‌اند، باید تمام‌وقت در خدمت نظام باشیم و نگذاریم سودای ننگینی را که دشمنان در سر می‌پرورانند عملی کنند.

مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی فارس نیز با اشاره به اینکه امروزه شهرستان خرامه بالنده‌تر از همیشه در جایگاهی از استان فارس قرار گرفته است، گفت: با توجه به رهنمودها و تذکرات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصادی باید بنیان اقتصادی مردم را تقویت کرده و در حوزه تحول اقتصادی و حمایت از تولید ملی جهاد کنیم.

مهرزاد خرد فزود: نخستین اصل در حرکت جهادی موزون در تمام موارد دوری از اسراف و تبذیر است و برای اینکه به سمت قناعت برویم باید در مسیر اقتصاد مقاومتی که پیش روی ماست، حرکت کنیم.

مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به تشکیل کارگروه‌های توسعه بخش کشاورزی و اینکه شهرستان خرامه بیشترین جلسات را در این زمینه داشته است، اضافه کرد: باید با یک جهش اساسی و بنیادین در بخش کشاورزی تمام ظرفیت‌های خالی را پر کرده و در رفع مشکلات در منابع آب و تولید محصولات در واحدهای کوچک تلاش کنیم و با یک حرکت جهادی مبتنی بر علم و دانش، تولید مکفی و اقتصادی خوبی داشته باشیم تا بتوانیم آن انتظاری را که داریم، برآورده سازیم.

در پایان این مراسم از زحمات جلال بهجو رئیس پیشین اداره جهاد کشاورزی خرامه تقدیر و حکم مسئولیت محمد میرزایی به عنوان رئیس جدید این اداره قرائت شد.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول