اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی آمل خبر داد

بهره‌برداری از 6 پروژه کشاورزی آمل در هفته دولت

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی آمل گفت: شش پروژه عمرانی جهاد کشاورزی شهرستان آمل در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 6 پروژه کشاورزی آمل در هفته دولت

مرتضی امینی‌نیاکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: این پروژه‌ها شامل پنج پروژه خدماتی و یک پروژه تولیدی است که در ایام هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه‌ها با هزینه‌ای بالغ بر 5 میلیارد و 190 میلیون ریال آماده بهره‌برداری شده، افزود: این پروژه‌ها شامل آبیاری تحت فشار در روستای اجوارکلا با حجم عملیات 1/7 هکتار، کانال بتونی روستای گزنک با حجم عملیات 300 متر، لوله‌گذاری آب زراعی کشاورزی لاریجان با حجم عملیات 2 هزار متر، احداث کانال لاینینگ اراضی شالیزاری در روستای طوله‌کلای دابو با حجم عملیات 2800 متر، نصب و راه‌اندازی الکتروموتور چاه کشاورزی روستای ورامده لیتکوه با حجم عملیات 100 متر و مرغداری مرغ گوشتی روستای رشکلا با تولید گوشت سفید 250 تن در سال است.

امینی‌نیاکی میزان بهره‌مندی این پروژه‌ها را پنج روستا و جمعیتی بالغ بر 136 خانوار اعلام کرد و تصریح کرد: مدت زمان اجرای این پروژه‌ها یک سال  بوده و اعتبار هزینه‌ای آن شامل یک میلیارد و 190 میلیون ریال از محل صندوق توسعه، خشکسالی و استانی و مبلغ 2 میلیارد و 250 میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی و یک میلیارد و 750 میلیون ریال هم آورده شخصی بوده است.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های کشاورزی آمل با حضور بسیج سازندگی خاطرنشان کرد: بیش از 180 نفر از جوانان بسیج سازندگی طرح هجرت سه در دو مرحله در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آمل در عرصه‌های مختلف بخش کشاورزی به کارگیری و مشغول فعالیت شده‌اند.

مدیر جهاد کشاورزی آمل اذعان داشت: این جوانان در دو گروه 90 نفره و در طی دو مرحله یک ماهه در عرصه‌های مختلف بخش کشاورزی به کارگیری و فعالیت دارند که در مجموع 5 هزار و 400 نفر روز فعالیت این عزیزان در عرصه‌های بخش کشاورزی است.

انتهای ‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول