اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی خراسان جنوبی خبر داد

انعقاد قرارداد 11 طرح کشاورزی خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر تنها 11 طرح کشاورزی استان موفق به عقد قرارداد با بانک شده است.

انعقاد قرارداد 11 طرح کشاورزی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا هادربادی ظهر امروز در جمع مسئولان خراسان جنوبی اظهار کرد: تسهیلات این 11 طرح 144 میلیون و 200 هزار تومان بوده است.

وی همچنین از معرفی 458 طرح اشتغال‌زایی کشاورزی به بانک‌های عامل خراسان جنوبی خبر داد و افزود: این تعداد طرح از خردادماه تاکنون به بانک‌های عامل معرفی شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی ادامه داد: برای اجرای این 458 طرح اعتباری بالغ بر 50 میلیارد و 720 میلیون و 600 هزار تومان نیاز است.

هادربادی از پایین بودن میزان پرداختی‌ها در بانک انتقاد کرد و گفت: اعتبار اختصاص یافته باید برای توسعه بخش کشاورزی استان با روند جدی‌تری پیگیری شود.

وی تصریح کرد: در این راستا بانک‌ها نیز باید برای رفع نقص پرونده‌هایی که دارای نقص هستند، تلاش بیشتری کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: اعتبار اختصاص‌یافته در بخش توسعه کشاورزی استان تاثیر مهمی در تحول این بخش دارد و در این راستا باید اعتبارات باقی‌مانده از طرح توسعه کشاورزی در استان هر چه سریع‌تر پرداخت شود.

*وجود 6 هزار رشته قنات در خراسان جنوبی

هادربادی از وجود 6 هزار و 6 رشته قنات در استان خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر 30 درصد آب استان از این محل تامین می‌شود.

وی اظهار کرد: قنوات و چشمه‌ها جزو میراث فرهنگی هستند و در این راستا احیای آنها نیازمند اهتمام ویژه مسئولان است.

وی از احیای یک‌هزار و 800 رشته قنات در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: در این راستا اجرای طرح احیای قنوات در استان در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: طرح‌های کشاورزی استان در قالب طرح‌های نیازمند به 30 میلیون تومان و بالای 30 میلیون تومان تسهیلات اولویت‌بندی شده است.

هادربادی ادامه داد: در طرح‌های نیازمند بالای 30 میلیون تومان تاکنون 47 طرح با اعتبار 38 میلیارد و 771 میلیون تومان مصوب شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد تنها 30 طرح در بانک‌های عامل استان مصوب شده است، افزود: اعتبار این تعداد طرح یک‌ میلیارد و 199 میلیون و 400 هزار تومان بوده است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول