اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان:

روز قدس نمایانگر عظمت مسلمانان مقابل ابرقدرت‌هاست

خبرگزاری فارس: فرماندار دهگلان از روز قدس به عنوان تجلی قدرت و وحدت و نمایانگر عظمت مسلمانان مقابل ابرقدرت‌ها و استکبار جهانی نام برد و بر حضور گسترده در راهپیمایی این روز تاکید کرد.

روز قدس نمایانگر عظمت مسلمانان مقابل ابرقدرت‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد رضائی شامگاه یکشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های روز قدس ضمن تاکید بر تلاش برای هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: وظیفه هر مسلمان آزاده ایستادگی در مقابل زورگویی‌های صهیونیست است و تمام مسلمانان جهان باید اتحاد و همبستگی خود را در روز جهانی قدس به استکبار جهانی و صهیونیست نشان دهند.

فرماندار دهگلان افزود: با توجه به وجود تحریم‌ها و فشارها راهپیمایی امسال متفاوت‌تر از گذشته خواهد بود و ملت غیور ایران با حضور حداکثری خود باید بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار بزنند.

رضائی در ادامه با تاکید بر اینکه تمام تدابیر و مقدمات برگزاری این مراسم اندیشیده شده است، افزود: مسئولین امر باید با یک برنامه‌ریزی منسجم برای برگزاری باشکوه این مراسم گام بردارند.

وی در ادامه به اهمیت روز قدس اشاره و اضافه کرد: روز قدس از یادگاران معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و روز حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین و درخواست آزادی قدس شریف نخستین قبله‌گاه مسلمانان جهان است.

فرماندار دهگلان با بیان اینکه این دین مقدس شرط اصلی مسلمانی را توجه به نیاز آحاد مردم به ویژه مسلمانان عنوان داشته است، تاکید کرد: با عنایت به بیداری اسلامی منطقه و جهان اسلام و حتی آمریکا و کشورهای اروپایی، تعرض به مسلمانان در منطقه، امسال روز قدس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رضائی گفت: امروز دشمن همه تلاش خود را در راستای تضعیف جبهه اسلام و کشورهای اسلامی به کار گرفته است تا با به راه انداختن جنگ‌های داخلی، مسلمانان را به جان یکدیگر بیاندازد و متاسفانه در این میان عده‌ای آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

فرماندار دهگلان در پایان با تاکید بر لزوم برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی روز قدس و دعوت از آحاد مردم و اقشار مختلف جامعه برای حضور هرچه با صلابت‌تر در آن تصریح کرد: این راهپیمایی حامل پیام مهم بصیرت از سوی مسلمین به مستکبرین جهان است و آن اینکه ما مسلمانان بیداریم و اجازه تعرض و دست‌درازی به حریم مسلمانان را به دشمنان و معاندان اسلام نخواهیم داد.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول