اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم اعلام کرد

نمایش حمایت همه جانبه امت اسلام از مظلومان در یوم‌الله قدس

خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با صدور اطلاعیه‌ای عموم ملت را به حضور یکپارچه در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

نمایش حمایت همه جانبه امت اسلام از مظلومان در یوم‌الله قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم آمده است: یوم‌الله قدس با هدف و آرمان الهی برگرفته از مکتب انسان‌ساز اسلام و تدبیر حکیمانه احیاگر اسلام ناب محمدی حضرت امام خمینی(ره) روز تجلی شوکه و عظمت امت اسلامی در ستیز بی‌امان با استکبار جهانی و اشغالگران جنایت‌پیشه و خون‌آشام قدس شریف و حمایت همه جانبه از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین است که از برکات این اقدام مقدس، تحقق بیداری اسلامی ضد استکباری – صهیونیستی به عنوان مقدمه‌ای بر فروپاشی و اضمحلال نظام جعلی نژادپرستان صهیون و آزادی فلسطین عزیز از چنگال دژخیمان اشغالگر است.

در ادامه این پیام آمده است: اینک در این مقطع حساس و سرنوشت‌ساز بلاد اسلامی و با در نظر گرفتن توطئه‌های مذبوحانه و فراگیر استکبار و حکام طاغوتی دست نشانده آمریکا و انگلیس علیه مسلمانان، امت خداجوی و بهره‌مند از فیوضات عطر روح‌بخش بهار قرآن و ضیافت الهی را به شرکت هر چه پرشورتر در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت می‌کنیم.

در پایان این اطلاعیه آمده است: به آگاهی می‌رساند پس از حرکت آحاد مردم شریف و متدین از مناطق ده‌گانه شهری قم و تجمع در میدان مطهری راهپیمایی یکپارچه و حماسی مردم بصیر و زمان‌شناس قم قهرمان، ساعت 11 صبح از میدان شهید مطهری آغاز شده و راهپیمایان از طریق مسیر خیابان اراک، پل حجتیه و خیابان آیت‌الله مرعشی‌نجفی رهسپار حرم مطهر حضرت معصومه(س) خواهند شد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول