اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

کشورهای اسلامی نمی‌خواهند مفسدترین افراد در کنار قدس بیتوته کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: کشورهایی که بیداری اسلامی در آنها حاکم است بر نمی‌تابند تا مفسدترین افراد و کشورها در کنار قدس بیتوته کنند.

کشورهای اسلامی نمی‌خواهند مفسدترین افراد در کنار قدس بیتوته کنند

حجت‌الاسلام نقی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امروزه با حضور مردم در راهپیمایی روز قدس شاهدیم که فرمایشات پیامبر گونه امام امت پس از چند دهه در حال تحقق 100 درصدی است.

وی تصریح کرد: زمانی که امام امت حمایت خود را از قدس اعلام کرد تنها بود ولی امروز تمام مسلمانان جهان از این اقدام حمایت می‌کنند.

باقری با بیان اینکه در آن زمان امام خمینی (ره) به تنهایی اسلام را تبلیغ کرد و آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامید، افزود: امروزه تمام کشورهای مسلمان اعلام همبستگی می‌کنند و در آخرین جمعه ماه رمضان حمایت خود از مردم فلسطین ارزشمند می‌شمارند.

وی با اشاره به تحولات منطقه، خاطرنشان کرد: تحولات منطقه نشان‌دهنده این است که امروز مردم می‌خواهند از زیر دست ابر قدرت و قلدران آزاد شوند.

باقری با بیان اینکه آزادی ملت‌ها به آزادی قدس بستگی دارد، گفت: آزادی قدس مورد تایید و احترام تمام ادیان الهی است چون اکثر پیامبران الهی در قدس حضور یافته و بر حفظ قدس تاکید و سفارش کرده‌اند.

وی ادامه داد: امروزه در زمینه‌های فساد و خون‌خواری مفسد و خون خوارترین افراد دنیا در کنار قدس جمع شده‌اند که این موضوع برای کشورهایی که بیداری اسلامی در آن‌ها حاکم است غیرقابل تحمل است.

امام جمعه شاهین‌دژ اعلام کرد: مشکلات سیاسی، اقتصادی و امنیتی در بسیاری از کشورها با نابودی آن‌هایی که امروزه در اطراف قدس بیتوته کرده‌اند، رفع می‌شود و در صورت شکست اسرائیل و همدستانش دنیا به آرامش می‌رسد.

وی گفت: تحولات منطقه این را نشان می‌دهد که اسرائیل آخرین نفس‌های خود را می‌کشد.

باقری با بیان اینکه در حال حاضر کار به جایی رسیده که اسرائیل همدستان خود را زیر پا می‌گذارد تا از منجلابی که در آن فرو رفته رهایی یابد.

وی با ابراز خرسندی از یاس و ناامیدی استکبار، گفت: امیدواریم روزی برسد که وقتی به نقشه جهان نگاه می‌کنیم اثری از اسرائیل در این نقشه نبینیم.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول